Orang Melayu, Bumiputera Perlu Segera Mohon PR1MA!

pr1ma-rumah-rakyat

Admin: Tiba-tiba hari ini penulis telah mendapat satu pesanan ringkas (SMS) dari nombor tidak dikenali melalui telefon bimbit. Penghantar SMS tersebut menggesa supaya lekas mengisi borang Program Perumahan Rakyat 1 Malaysia (PR1MA) secara atas talian.

Dalam SMS yang diterima itu juga turut memberi tahu bahawa masyarakat Cina seluruh negara sekarang ini sedang berlumba-lumba memohon skim perumahan PR1MA tersebut untuk menambah koleksi aset mereka yang sedia ada.

Dengan ini, penulis ingin menyeru kepada orang Melayu dan Bumiputera segera membuat permohonan dengan mengisi borang yang telah disediakan. Jangan lepaskan peluang keemasan yang telah disediakan kerajaan. Kepada inidividu yang telah memliki rumah sendiri juga turut digalakkan supaya memohon.

Klik sini untuk mendaftar
Share on Google Plus

About Unknown

5 comments:

  1. AKU ADA DENGAR JUGA...RAMAI MELAYU TAK MOHON.
    IN FACT ORANG CHINA PUN TERPERNJAT, TAK FAHAM WHY..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Orang Melayu ni memang sinonim dengan sifat MALAS..bila tengok borang permohonan tu panjang lebar, mula lah malas nak isi

      Padam
  2. dah kawen bleh la isi..yang bujang nak isi mne la dapat..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau macan tu kena kawin la...sampai bila nak main sabun..

      Padam
  3. Mane pulak dlm borang tu ada kata org x kawin tak boleh...kawin atau bujang boleh mohon..yg bab leceh sikit tu slip gaji kena upload..prima patutnya bagi kelonggaran slip gaji khususnya kakitangan am..atau minta aja no lhdn pemohon

    BalasPadam

Pihak JERING DAILY tidak akan bertanggungjawab terhadap setiap pandangan atau komen yang diutarakan melalui laman portal ini. Ia adalah pandangan peribadi masing-masing dan tidak semestinya menggambarkan pandangan atau pendirian kami selaku pengendali portal.

Sila guna bahasa dan perkataan yang sopan ketika menulis komen atau meluahkan pendapat kerana setiap komentar yang diutarakan itu mencerminkan keperibadian diri anda sendiri. Terima kasih.