Apa Beza Berlakon Adegan Intim Sebelum Dan Selepas Edah

awie-erra-peluk
Admin: Penulis betul-betul tak faham dengan gelagat arits  dunia hiburan tanah air hari ini yang semakin pelik dan ada kalanya sikap mereka ini amat menjengkelkan.

Permintaan Erra Fazira mahu mengurangkan adegan intim bersama Awie ketika pementasan Konsert Teaterikal Suara Kita yang akan berlangsung tidak lama lagi kerana mahu menghormati tempoh edah agak tidak kena pada caranya.

Adakah selepas tamat tempoh edah, Erra boleh melakukan apa sahaja babak lakonan  termasuk adegan intim bersama artis lelaki lain dengan alasan mengikut skrip atau arahan pengarah?

Pada penulis, lebih elok tiada langsung  adegan intim dilakonkan dalam pementasan teater itu sebagai menghormati kesucian agama Islam. Tiada adegan pegang-pegang-atau peluk-peluk antara lelaki dan perempuan.

Apa-apa pun, yang pasti paling kempunan nanti ialah Awie, baru nak merasa kehangatan seorang wanita cantik yang baru bergelar 'mak janda'.

Hormat Tempoh Edah, Adegan Intim Awie & Erra Fazira Dikurangkan 

KUALA LUMPUR: Pengarah Konsert Teaterikal Suara Kita Erma Fatima menghormati permintaan Erra Fazira agar adegan intim melibatkan dia dengan Awie dikurangkan dalam teater berkenaan.

Erma berkata, dia memahami situasi Erra yang sedang dalam tempoh edah selama tiga bulan selepas perceraiannya selain dia juga tidak mahu beraksi secara berlebihan pada pementasan itu nanti.

"Sebagai pengarah saya mahu melihat mereka ikut semua babak-babak daripada filem asal dalam pementasan ini termasuk adegan romantik supaya penonton dapat merasai seperti mana mereka menonton filem Sembilu 20 tahun lalu.

"Bagaimanapun dengan tempoh edah yang sedang dilalui Erra, saya hormati permintaannya untuk mengurangkan babak intim kerana ingin menjaga batas sepanjang tempoh itu," katanya kepada mStar Online.
Share on Google Plus

About Unknown

0 comments:

Catat Ulasan

Pihak JERING DAILY tidak akan bertanggungjawab terhadap setiap pandangan atau komen yang diutarakan melalui laman portal ini. Ia adalah pandangan peribadi masing-masing dan tidak semestinya menggambarkan pandangan atau pendirian kami selaku pengendali portal.

Sila guna bahasa dan perkataan yang sopan ketika menulis komen atau meluahkan pendapat kerana setiap komentar yang diutarakan itu mencerminkan keperibadian diri anda sendiri. Terima kasih.