Azmin Mahu Rayuan Kes Main Punggung Anwar Ibrahim Dibicara Secara Langsung

video-liwat-anwar

Setelah sekian lama perbicaraan kes liwat Ketua Umum (KETUM) Parti Keadilan Rakyat (PKR)  dibicarakan di mahkamah, baru hari ini Azmin Ali berani mecabar Perdana Menteri, Najib Razak supaya membenarkan siaran langsung perbicaraan rayuan kes liwat II yang membabitkan bosnya itu.

Menurut Azmin, tujuan PKR mahu perbicaraan rayuan kes liwat Ketua Pembangkang Pakatan Rakyat (PR) tersebut dibuat secara langsung supaya perjalanan proses perundangan itu dapat ditonton dan dinilai oleh rakyat negara ini.

Ketika menggulung ucapan dasar Presiden PKR pada Kongres Nasional PKR di Stadium Malawati hari ini. Timbalan Presiden PKR turut menzahirkan harapanya agar Najib bertindak berani dan jujur dengan memberi kebenaran terhadap permintaan PKR itu.

selfi-jari-tengah
Jangan klik foto jika anda tidak sanggup melihat yang selebihnya

Cabaran PKR yang mahu kes rayuan liwat Anwar Ibrahim dibicarakan secara langsung menerusi kaca tv telah mengundang reaksi kurang senang rakyat Malaysia yang sudah bosan dengan masalah peribadi dan seksual melibatkan suami kepada Wan Azizah yang juga merupakan calon bakal Menteri Besar Selangor.

Memetik beberapa komentar yang diluahkan melalui laman Facebook, menyifatkan permintaan PKR berhubung isu liwat Anwar Ibrahim ini sebagai satu perkara yang tidak masuk akal dan membuang masa rakyat. Selain itu ada yang berpendapat, Azmin Ali sengahaja mahu mengaibkan bosnya secara halus dengan permintaan sedemikian.

Sebagai ketua kerajaan, Najib turut disarankan supaya tidak campur tangan dalam prihal kehakiman dan membiarkan Anwar menyelesaikan masalah peribadinya sendiri kerana bala yang menimpa ketua pembangkang PR itu akibat dari dosa-dosa yang pernah dilakukannya sebelum ini.
Share on Google Plus

About Jering Daily

8 comments:

  1. Kurang ajaq betulllah si PKRSODOM! Aku harap YAB PM kita jgn. PEDULI lansung gertakan si ANJING KURAP PKRSODOM ni yg. jelas MENGHINA sistem KEHAKIMAN kita, di NEGARA ISLAM kita ini!

    Lagipun, peduli apa dgn. GERTAKAN hak asasi /demokrasi PENIPU si KAPIRDAJAL Barat-ZIONIS ni - tengoklah Israel-Barat yg. sewenangnya membunuh umat Islam dlm. GENOSID kat merata tempat termasuk di Palestin!

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Kesultanan Islam-Melayu (yg. berjuang demi ISLAM/umatnya yg. miskin-tertindas), Bahasa Melayu, hak BANGSA BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari PELBAGAI bangsa yang hormat ISLAM, dan bangsa dan hak Bumiputera [BUMIPUTERA juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation peoples/Tribal peoples – maka istilah “(SATU) BANGSA Malaysia“ sebenaqnya adalah PALSU].

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jangan risau makcik..

      hal buntut anwar sure najib x nk masuk campur..jijik!

      Padam
  2. alahai azmin oiiii ... aku tau la ko nak kantoikan anwar biar senang ko naik tahta MB
    kononnya macam nak bela anwar tapi sebenornya ko nak jijah perang besar dengan anwar
    ko jangan ingat anwar tak berani nak smackdown ko sebab "rahsia" besar anwar ko sorang yang pegang ... kena libas ngan anwar mau terduduk

    BalasPadam
  3. Cadangan Azmin tu klau saya ada kuasa saya bagi permission. Tunjukan semua, air mani, zakar tertuduh sabagai bukti, video2 dan apa2 je lah. Suruh tertuduh dan penuduh telanjang chek2 habis. BAGRAL PUNYA ORG...Ingat P. Ramlee.

    BalasPadam
  4. Bicara sama kes malaun yang kena isap konek secara terbuka di mahkamah. Biar semua orang tengok. Buka semula kes bini dia main dengan bos dia. Berapa bos dia jolok untuk tutup mulut.

    Buat ujian DNA anak dia secara langsung satu dunia nak tahu kes sebenar. Najib tak rugi apa pun. Ada berani Azmin. Ada berani Samsidar. Nallakarupan pun nak juga terlibat secara langsung dalam kes begini. Ada berani Lateefah Koyak. Ada berani Puan Presiden bawa bersama Jam Omega.

    Kau cabar Najib Rakyat Malaysia cabar kau Azmin. Bawa bersama adik pondan kau sekali.

    BalasPadam
  5. Adik pondan dia sapa??

    BalasPadam
    Balasan
    1. mana pulak pondan ... sekarang ni kan dah bertudung labuh
      sweet pulak teman menengoknya ....

      Padam
  6. WAH !! best ni ...
    kisah kisah lendir sedap dari KETUM ... Shamsidar .. Azmin ... pasti meletup di pasaran
    dah lama aku tunggu nak tengok video yang Nalla bagi dulu ...

    BalasPadam

Pihak JERING DAILY tidak akan bertanggungjawab terhadap setiap pandangan atau komen yang diutarakan melalui laman portal ini. Ia adalah pandangan peribadi masing-masing dan tidak semestinya menggambarkan pandangan atau pendirian kami selaku pengendali portal.

Sila guna bahasa dan perkataan yang sopan ketika menulis komen atau meluahkan pendapat kerana setiap komentar yang diutarakan itu mencerminkan keperibadian diri anda sendiri. Terima kasih.