Bukan Air Mani Saya Dalam Dubur Saiful - Anwar

air-mani-anwar
Admin: Sayang semuanya sudah terlambat. Kenapa baru sekarang Anwar terhegeh-hegeh mengaku dirinya tidak pernah melakukan hubungan seks dengan bekas pembantu pribadinya.

Namun yang anehnya sehingga kini Anwar masih tidak berani menjelaskan kepada rakyat Malaysia terutama sekali pada penyokong PR bagaimana air mani miliknya boleh berada empat sentimeter dalam dubur Saipul jika tidak pernah berlaku sebarang ransangan atau aksi tusukan.

Sepatutnya ketika kes ini masih dalam perbicaraan mahkamah lagi Anwar sudah bangkit melawan hujah pendakwaraya bagi membuktikan dirinya tidak pernah meliwat Saipul Bukhari, bukanya mengarap putar belit dari mulut Karpal Singh dan meminta penangguhan yang memakan masa bertahun-tahun.

Tindakan Anwar menyalak hampir setiap hari konon dirinya difitnah oleh Kerajaan di hadapan penyokong tegarnya sekarang sudah tidak membawa apa-apa makna apatah lagi akan mengubah keputusan mahkamah rayuan yang mendapati ketua Pembangkang Pakatan Rakyat itu memang seorang PELIWAT TEGAR!

Saya tak pernah adakan hubungan seks dengan Saiful: DS Anwar

KUALA LUMPUR - Ketua Umum Pakatan Rakyat Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata beliau tidak pernah mengadakan sebarang hubungan seks dengan bekas pembantu peribadinya Mohd Saiful Bukhari Azlan.

“Saya sama sekali menafikan tuduhan ke atas saya. Saya mahu mengatakan, dengan tidak ragu-ragu bahawa saya tidak pernah mengadakan hubungan seks dengan pengadu Mohd Saiful,” kata beliau dalam kenyataannya di Mahkamah Tinggi hari ini.

Kandungan keterangan Anwar di Mahkamah pagi ini, yang dibuat dari kandang tertuduh, diemelkan kepada media.

Anwar, Ahli Parlimen Permatang Pauh, memilih untuk memberi keterangan dari kandang tertuduh.

“Dakwaan dia (Saiful) adalah satu pembohongan terus-terang dan kejam dan (ia) akan dibuktikan demikian,” kata Anwar yang juga Ketua Pembangkang di Parlimen.

Anwar menambah dakwaan itu juga satu usaha keji dan hina untuk membunuh karakter beliau.

“Dalam hal ini, biar saya menekankan semula bahawa mereka boleh melakukan apa sahaja yang mereka mahu untuk membunuh karakter saya dan mencemarkan reputasi saya dan mengugut saya sekali lagi dengan hukuman penjara 20 tahun, tetapi ambil kata-kata saya, mereka tidak boleh menakutkan saya,” katanya.
Share on Google Plus

About Jering Daily

11 comments:

  1. cam haram jadah la pulak si Anwar ni ...
    dah ada peluang bela diri dalam mahkamah .. tak mau
    mana slogan hebat ko tu .. "lawan tetap lawan " ??
    dah tu yang duk memekak terpekik terlolong kat luar pe hal ... meroyan ??

    BalasPadam
  2. yang penting ada tukang sorak ngan tukang anggguk.sapa lagi kalau bukan lebai pas

    BalasPadam
  3. bersumpah la.. ada berani.. sembang pong-pang2 tak guna.. saiful steady aje bersumpah..

    BalasPadam
  4. AIR LIUR DH BASI LA NUAR OIIII

    BalasPadam
  5. "Now Every Mani can fly" Nuar Jubori CEO, Air Mani Asia

    BalasPadam
  6. Ekekekeke.......pada bdak2 ingusan yg sokong nuar tu....

    Ini teks yg sama anwar ckap pada taun 1998.....ekekekke.....

    Piirahhh anwar...... semua rakyat tahu hang kaki klentong....

    Air mani samsidar atas tilam di tivoli villa dulu pon ko tak nafikan.....

    Padahal samsidar kata x tau menahu kondo tivoli villa....

    Piiirahhhh....... kikiki

    BalasPadam
  7. Pada hari Mahkamah memberi peluang untuk membela diri di dalam kandang tertuduh , Anwar memilih untuk berpidato corner baring sana, corner baring sini seperti ceramah di atas pentas pilihanraya sehinggakan Pendakwa Raya sendiri dinafikan hak untuk menyoal balik tertuduh. Siapa yang berikan cadangan ini kalau bukan Peguam Bela dia sendiri??. Konspirasi..konspirasi..konspirasi...niat jahat UMNO... Kemudian buat bantahan pulak dah..bukan sekali 3 kali ..aduhhhh tidak mahu peguam Syafie mewakili pendakwaraya kononnya kroni UMNO tetapi peguam Anwar Karpal dan lain tu bukan dari parti politik ker dah pulak Pengerusi Kebangsaan DAP jadi peguamnya..fuhhh hebatnya Nak tanya kenapa peguam Sankara Nair dah menyepi terus membisu??, . Apakah di mahkamah Malaysia hanya orang yang tertentu sahaja ker boleh menjadi Pendakwa Raya atau Peguam Bela...habis hak rakyat biasa bagaimana? Orang dah belajar undang-undang pun tak boleh jadi pendakwa raya pulak dahhhh....Anwar kata ada Alibi..alibi..alibi tetapi tiada seorang pun yang muncul, tetapi yang muncul pulak pakar orang putih yang hanya boleh membaca buku dan beri kuliah dan bukan seperti pakar kita yang membuktikan melalui ujian DNA. Cuba kita ikuti kenyataan Anwar sewaktu ditemuduga oleh pemberita TV3, Nur Suriani... tanya Suriani ..Dato Seri...Dato Seri, Dato Seri bila nak melakukan ujian DNA dan apa kata Anwar pada pemberita,, U siapa nak suruh saya buat ujian DNA ... DNA apa..DNA apa, DNA untuk apa,,, u jangan BIADAP dengan orang kalau nak tanya soalan..U pemberita dari mana Utusan Malaysia kah,..UMNO kah atau TV 3 kah? Tanya Anwar kepada pemberita...U ulang solan yang sama I akan saman u....fuhhh mana kebebasan pemberita??? Sewaktu hakim mendapati Anwar tidak bersalah, Anwar berkata Mahkamah telah melakukan tangungjawab dengan penuh Integriti dan tidak pulak keluar perkataan Konspirasi BN dan UMNO atau pun Kerajaan Najib.
    Soalan Syafie mudah sahaja iaitu bagaimana air mani LALAKI Y boleh terdapat didalam dubur Saiful sedalam 4CM??? Simple Question.. Kenapa Karpal And the TEAM tidak boleh berikan hujah??? Takkan la Peguam Bela Anwar semua dok lena dalam mahkamah sewaktu bersidang?? Untuk memudahkan suruhlah Anwar buat sumpah LAKNAT di mana-mana masjid pun dan serah kepada ILAHI. Ikuit macam Saiful ker atau macam Dato 3 Trio tu. Tidak perlu tuduh menuduh sesiapa pun. Dah lama dah..dah lama dah..dah lama dah tertangguh.

    BalasPadam
  8. Nama saya Malina , daripada United Kingdom. Saya ingin
     berkongsi kesaksian saya dengan orang awam tentang
     apa kuil ini dipanggil (malaikat daripada larutan) telah lakukan untuk
     saya, kuil ini baru sahaja dibawa balik bekas saya hilang
     kekasih kepada saya dengan kerja ejaan besar mereka , saya telah dating lelaki bernama Steven kami bersama-sama untuk panjang
     masa dan kita sayangi diri kita tetapi apabila saya tidak dapat
     untuk memberinya satu anak lelaki selama 5 tahun dia meninggalkan saya dan memberitahu
    saya dia tidak boleh terus lagi maka saya kini
    mencari cara-cara untuk mendapatkan kembali dan juga hamil, sampai seorang teman
     saya memberitahu saya tentang kuil ini dan memberikan saya kenalan mereka
     e-mel, maka anda tidak akan percaya ini apabila saya dihubungi
     mereka pada masalah saya mereka menyediakan barangan dan membikin untuk saya
     dan membawa suami saya hilang kembali , dan selepas sebulan saya
     terlepas aliran bulanan saya dan pergi untuk ujian dan hasilnya
     dinyatakan bahawa saya mengandung, gembira hari ini saya seorang ibu kepada
     satu set kembar lelaki dan perempuan, i terima kuil sekali lagi apa yang mereka telah lakukan untuk saya , jika anda
     di luar sana yang melalui mana-mana masalah ini
     yang disenaraikan di bawah :
    (1) Jika anda mahu kembali bekas anda
    (2) jika anda sentiasa mempunyai impian yang buruk.
    ( 3) Anda ingin dipromosikan di pejabat anda.
    ( 4) Anda mahu wanita / lelaki untuk berjalan selepas anda .
    (5 ) Jika anda mahu kanak-kanak.
    ( 6) Anda mahu menjadi kaya .
    (7 ) Anda mahu untuk mengikat suami / isteri anda untuk menjadi
    anda selama-lamanya.
    ( 8) Jika anda memerlukan bantuan kewangan.
    (9 ) rawatan Herba
    (10) Jika anda tidak boleh dapat memenuhi isteri anda
     keinginan seks kerana atau
     tindakan sesat rendah.
    (11 ) jika haid anda menolak untuk datang
    keluar hari ia
     andaikan atau lebih aliran .
    (12) jika kerja anda menolak untuk membayar anda , orang-orang
    kerana kamu.
    (13) menyelesaikan isu tanah dan mendapatkan kembali.
    (14) Adakah keluarga anda Denny anda daripada anda
    betul?
    (15) Biarkan orang taat kepada kata-kata saya dan melakukan saya
    ingin
    (16 ) Adakah anda mempunyai jumlah sperma yang rendah?
    (17) Kes menyelesaikan E.T.C
    Hubungi mereka di e-mel mereka di theangelsofsolution@gmail.com
    Dan mendapatkan semua masalah anda diselesaikan
    Terima kasih .

    BalasPadam
  9. Hidup saya kembali ! Selepas 8 tahun berkahwin, suami saya meninggalkan saya dan meninggalkan saya dengan tiga anak-anak kita . Saya merasakan seperti hidup saya adalah kira-kira untuk menamatkan , dan telah jatuh selain. Saya dihubungi Dr OKORO LOVE Eja dan selepas saya menjelaskan masalah saya, Dalam masa 3 hari suami saya datang kembali kepada kami dan tunjukkan kepada saya dan anak-anak cinta saya banyak dan memohon maaf untuk semua kesakitan dia telah membawa kepada keluarga. Kami diselesaikan isu-isu kami, dan kami lebih bahagia lebih berbanding sebelum ini Dr OKORO anda adalah ejaan kastor terbaik. Saya benar-benar menghargai ejaan cinta anda dibuang untuk saya untuk mendapatkan lelaki itu kembali ke hidup saya saya akan menyimpan berkongsi lebih testimoni kepada orang ramai mengenai kerja baik anda. Terima kasih sekali lagi Dr OKORO . Anda juga boleh menghubungi Dr OKORO melalui alamat e-mel: dr.okorospelltemple01@gmail.com sekiranya anda mempunyai apa-apa masalah anda boleh menghubungi orang ini untuk membantu beliau sentiasa ada di kuil untuk membantu anda menyelesaikan masalah anda Hubungi E-mel ialah: dr . okorospelltemple01@gmail.com HUBUNGI HIM TODAY VIA INI ALAMAT EMAIL : dr.okorospelltemple01@gmail.com SEBAGAI KUASA NYA ADALAH YANG TEGUH DAN SANGAT BERKESAN DAN TIDAK MEMPUNYAI kESAN BAD sebaliknya ia MEMPUNYAI KEPUTUSAN SANGAT BAIK SELEPAS Pemilihan Pelakon Eja .

    NOMBOR Dr OKORO : +2348053209149
    Hubungi Dr OKORO Via email: dr.okorospelltemple01@gmail.com

    BalasPadam
  10. Obtenga su problema a resolver en drjamesdsolution Usted puede conseguir los siguientes problemas a resolver here.i quiere que todos sepan que no hay ningún efecto secundario en el uso de este lanzamiento de hechizos, Su para ayudarle a conseguir lo que quieres en orden. Y serás libre de lanzadores de conjuros equivocadas si vienes para la solución, sus problemas se resolverán aquí.
    1.} Vuelve en su terreno financiero
    2.} traer de vuelta perdieron amante, en caso de pérdida durante mucho tiempo
    3.} Elimina malos hechizos de viviendas, negocios y la atracción del cliente, etc.
    4.} Consiga promoción en el trabajo o en su carrera.
    5.} Leer todos sus problemas, incluso antes de ellos menciona a él
    6.} Descubre por qué usted no está progresando en la vida y la solución
    7.} No más problemas familiares
    8.} excelentes calificaciones en la escuela para niños con discapacidad mental
    10.} No más roturas en relación
    11.} Nos curamos esterilidad en las mujeres y menstruación dolorosa
    12.} Consiga usted casado con la persona de su elección
    13.} victoria de Garantía en las causas judiciales y divorcio
    14.} Asegurar el éxito en el trabajo y los negocios
    16.} enfermedad y hechizado Mental
    17.} noche sin dormir y pensar demasiado
    18.} Trae suerte sobrenatural en tu vida
    19.} Protección general sobre usted y sus seres queridos
    drjamesdsolution@gmail.com

    BalasPadam

Pihak JERING DAILY tidak akan bertanggungjawab terhadap setiap pandangan atau komen yang diutarakan melalui laman portal ini. Ia adalah pandangan peribadi masing-masing dan tidak semestinya menggambarkan pandangan atau pendirian kami selaku pengendali portal.

Sila guna bahasa dan perkataan yang sopan ketika menulis komen atau meluahkan pendapat kerana setiap komentar yang diutarakan itu mencerminkan keperibadian diri anda sendiri. Terima kasih.