Anwar Ibrahim Tersungkur Angkara 'Air Mani' Sendiri

anwar-tersungkur-air-mani

Alhamdulillah! Akhirnya doa seluruh rakyat Malaysia dimakbulkan Allah. Terima kasih juga pada tiga panel hakim yang diketuai Datuk Balia Yusof Wahi yang bersidang bersama Datuk Aziah Ali dan Datuk Zawawi Salleh membuat keputusan bersalah terhadap Anwar Ibrahim, selepas, mengetepikan keputusan Mahkamah Tinggi.

Penulis juga ingin mengucapkan terima kasih kepada barisan pendakwaraya yang diketuai oleh Tan Sri Muhamad Shafee Abdullah kerana telah berjaya membuktikan bahawa Anwar Ibrahim memang meliwat bekas pembantu pribadinya.

Biarpun penyokong tegar Anwar Ibrahim tidak dapat menerima kenyataan bahawa ketua mereka telah disahkan mahkamah sebagai seorang peliwat, namun jauh di sudut hati mereka tetap redha dengan keputusan dan segala bukti yang dikemukakan oleh pihak pendakwaan memang sukar disangkal.

Sepandai-pandai Anwar cuba melewat-lewatkan perbicaraan kes liwatnya, akhirnya tersungkur juga di lubang dubur. Puas hati penulis bila mendengar keputusan mahkamah semalam yang menjatuhkan hukuman bersalah terhadap Anwar kerana tabiatnya yang suka meliwat.

anwar-liwat-fb

Macam-macam alasan penyokong Pembangkang sempat penulis baca di laman sosial cuba menjustifikasikan idola mereka tidak bersalah dan difitnah oleh musuh politiknya selain dari teori konspirasi karut-marut. Antaranya alasan yang sering diungkap meraka ialah Anwar tua, tak berdaya, Saipul Bukhari gagah perkasa dan macam-macam lagi. Namun tidak ada seorang pun dari kalangan penyokong tegar manusia yang diberi gelaran 'Anugerah Tuhan' ini mampu menjawab persoalan kenapa air mani Anwar boleh berada dalam dubur Saipul.

Adakah Malaysia akan kembali aman  setelah Anwar pulang ke habitat aslanya di penjara Sungai Buloh belum dapat dipastikan lagi memandangkan penyokong Pembangkang sekarang ini sedang mengatur beberapa siri rusuhan dan demonstrasi besar-besaran yang lebih dahsyat lagi berbandin rusuhan masa zaman reformasi dahulu.

Diharap pihak berkuasa dapat mengambil langkah berjaga-jaga lebih awal untuk mengatasi masalah yang bakal ditimbulkan oleh penyokong Anwar Ibrahim selepas ini. Penulis yakin Anwar Ibrahim tidak akan duduk diam membiarkan drinya dicop sebagai peliwat sehingga kerajaan sedia ada yang dipilih rakyat berjaya ditumbangkan.
Share on Google Plus

About Jering Daily

1 comments:

  1. bingai adib fsebuk tu...liwat paksa ke liwat rela dalam paksa atau liwat sama suka ke ade orang mesia kisah....ada aku kisah...liwat tetap liwat dari pada turun ke jalanan baik ko orang turun ke sungai ke tasik dan tunggu lori tangki air di tepi jalanan....air percuma aje tapi ko orang kena la turun di tepi jalan sambil bawa tong tong air....lagi banyak feadah nya..........tak serik serik lagi ke kena tipu kat bang non ko tu.......???wat salah tetap salah....bodo punya pencacai....

    BalasPadam

Pihak JERING DAILY tidak akan bertanggungjawab terhadap setiap pandangan atau komen yang diutarakan melalui laman portal ini. Ia adalah pandangan peribadi masing-masing dan tidak semestinya menggambarkan pandangan atau pendirian kami selaku pengendali portal.

Sila guna bahasa dan perkataan yang sopan ketika menulis komen atau meluahkan pendapat kerana setiap komentar yang diutarakan itu mencerminkan keperibadian diri anda sendiri. Terima kasih.