Anwar Akui Perlakuan Liwat Sesama Lelaki Perkara Yang Manghairahkan

anwar-solat-tapi-meliwat

rakam-aksi-ghairah
Rakaman aksi ghairah dalam lif
Ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim mendakwa peguam Datuk Seri Muhammad Shafee Abdullah yang bertindak di pihak pendakwaan lebih berminat untuk mencemar nama baiknya dan bukan menangani hujah pembelaan.

"Apa yang dilakukannya adalah membangkitkan perkara mengghairahkan untuk (dimainkan oleh) Utusan (Malaysia) dan TV3.

"Pemahaman saya ke atas amalan (guaman) ini, beliau sepatutnya menjawab isu yang dibangkitkan oleh pembelaan,” katanya ketika ditemui pemberita selepas persidangan rayuan sabitan Liwat II ditangguhkan tengahari ini.

Katanya, pasukan pembelaan beliau menjalankan “tugas cemerlang” namun Shafee tidak menjawab hujah yang dikemukakan berhubung bukti DNA.

Persidangan di Mahkamah Persekutuan yang berlangsung kini adalah untuk mendengar rayuan Anwar ke atas sabitan kes tersebut.

Shafee menyambung penghujahannya hari ini dengan mengemukakan butiran mengghairahkan berhubung kejadian liwat itu.

Peguam yang dilantik kerajaan itu memberitahu wartawan bahawa beliau sudahpun selesai mengemukakan 20 peratus daripada penghujahannya.

Ia akan bersambung pada hari Isnin, dan pihak pembelaan juga akan mengemukakan hujahan balas.

Ketua Hakim, Tun Ariffin Zakaria memberi gambaran bahawa persidangan itu mungkin akan dilanjutkan sehingga hari Selasa.
Share on Google Plus

About Unknown

4 comments:

  1. Pada anuar menghairahksn pada saya perbuatan itu menjijikkan

    BalasPadam
  2. apa masalah ketum ni. persoalan berikut perlu difikirkan,
    1. kenapa kes sodomi anwar istilahkan sebagai mengghairahkan? lelaki bagaimana yang ghairah dengan sodomi?
    2. apakah masalah utama pihak pembelaan jika ditakrifkan pasukan pendakwaan tidak menjawab hujah pembelaan? bukankah itu satu keuntungan di pihak anwar?
    3. kenapa anwar 3 kali merayu kepada mahkamah agar shafiee abdullah dikeluarkan dari kumpulan peguam pendakwa? adakah pendakwa mesti dipersetujui oleh sitertuduh?
    4. kenapakah anwar sejak mula tidak mahu memberi keterangan secara bersumpah dan tidak mahu disoal balas oleh pendakwa?
    5. andai kes liwat ini cuba dipositifkan oleh pasukan pembelaan dengan memberi istilah 'consensual sex'. kenapa bukti yang ditunjukkan hanya anwar sahaja yang mencapai klimaks dengan penemuan air mani dalam rektum saiful tetapi tidak sebaliknya? lojik akal, jika sex suka sama suka, sepatutnya kedua-dua pelaku akan sama-sama mencapai kepuasan!
    sekiranya dapat memberi penjelasan kepada 4 persoalan ini dengan jelas, teratur dan tanpa putar belit, inshaAllah anwar akan terlepas dan tidak sabit kesalahan. tapi adakah anwar ada jawapannya?

    BalasPadam
  3. Anwar dengan Saiful suka sama suka. Anwar dengan bini Azmin, Shamsida adalah sedap sama sedap

    BalasPadam
    Balasan
    1. Apa nak buat inikan dunia tempat berlakon...ha ha ha

      Padam

Pihak JERING DAILY tidak akan bertanggungjawab terhadap setiap pandangan atau komen yang diutarakan melalui laman portal ini. Ia adalah pandangan peribadi masing-masing dan tidak semestinya menggambarkan pandangan atau pendirian kami selaku pengendali portal.

Sila guna bahasa dan perkataan yang sopan ketika menulis komen atau meluahkan pendapat kerana setiap komentar yang diutarakan itu mencerminkan keperibadian diri anda sendiri. Terima kasih.