Adun Kajang Ternyanyuk Ketika Dalam Sidang Dewan DUN Selangor

Wan-Azizah-Adun-Selangor

Tindakan bakal Menteri Besar Selangor, ADUN Kajang, Datin Seri Wan Azizah meminta ADUN Sungai Panjang bertanya soalan kepada beliau menimbulkan kekeliruan dan gelak ketawa di dalam Dewan Undangan Negeri Selangor.

Wan Azizah yang berucap kali pertama dalam DUN Selangor kelihatan tidak fokus dan tidak mempunyai sebarang topik perbincangan jelas. Lebih mengejutkan, secara tiba-tiba beliau meminta ADUN Sungai Panjang, Budiman Mohd Zohdi bertanyakan soalan kepada beliau.

Ini menyebabkan beliau disindir oleh Sungai Panjang dengan pertanyaan, “ini peraturan mana tidak minta untuk bertanya, tapi diarahkan untuk bertanya.”



Sumber: MyKMU
Share on Google Plus

About Unknown

1 comments:

  1. NENEK INI SEPATUTNYA DUDUK DI RUMAH JAGA CUCU & JAGA ATUK YG DAH NAK KE PENJARA TU.
    INI LE PADAHNYA KALAU NENEK YG BANYAK PROBLEM DLM KELUARGA SENDIRI NAK JADI YB.. AKIBATNYA ASYIK NYANYUK JE!

    BalasPadam

Pihak JERING DAILY tidak akan bertanggungjawab terhadap setiap pandangan atau komen yang diutarakan melalui laman portal ini. Ia adalah pandangan peribadi masing-masing dan tidak semestinya menggambarkan pandangan atau pendirian kami selaku pengendali portal.

Sila guna bahasa dan perkataan yang sopan ketika menulis komen atau meluahkan pendapat kerana setiap komentar yang diutarakan itu mencerminkan keperibadian diri anda sendiri. Terima kasih.