Meliwat Tidak Cemar Imej Negara, Cuma Nabi Tidak Mengaku Umat

anwar-liwat-imej-negara

Selain dari hebat main 'belakang' jantan, Anwar juga diakui mahir menangguk di air yang keruh. Disaat rakyat Malaysia sedang besedih mengenang nasib pesawat MH370 yang masih hilang dan belum dijumpai hingga ke hari ini, timbul pula kenyataan dari mulut Ketua Pembangkang PR yang didapati bersalah kerana meliwat, menyelar segala usaha Kerajaan mencari pesawat malang yang hilang itu kononya telah mencemar imej negara.

Bapa kepada Nurul Izzah yang bakal dipenjarakan tidak lama lagi ini turut menyalahkan Kerajaan kerana lemah dan tidak berpengalaman mengurus krisis yang berlaku. Apa yang dikata Anwar itu memang ada betulnya. Kerajaan Malaysia sememangnya tidak berpengalaman dalam menangani krisis kehilangan peswat MH730 yang penuh dengan misteri dan tanda-tanya ini.

Tindakan Anwar memperlekeh usaha bersungguh-sungguh Kerajaan Malaysia mencari jalan penyelesaian dalam isu ini telah mendapat kecaman dari banyak pihak yang turut bersimpati dengan perisitiwa yang berlaku. Anwar diberi amaran supaya diam sekiranya tidak berminat untuk membantu dan diingatkan jangan cuba mengambil kesempatan di atas kesusahan yang menimpa orang lain.

Siapa pun di antara kita tidak perlu merasa malu dengan kejadian malang yang menimpa. Sabagai rakyat Malaysia kita sewajarnya menghargai setiap usaha yang sedang dilakukan Kerajaan dalam menghadapi masalah MH370 ini.

Sebagai seoarang Muslim, Anwar sepatutnya malu dengan diri sendiri kerana telah memberi imej buruk kepada negara dan agama Islam disebabkan perlakuan seks songsannya yang kini telah diketahui masyarakat dunia.

Sebelum ini negara kita pernah aman buat seketika, rakyat Malaysia bebas ke mana sahaja termasuk menaiki pesawat terbang ke luar negara. Namun nikmat keamanan yang dirasai itu hilang sedikit demi sedikit semenjak pengamal seks songsang ini dibebaskan.

Peristiwa sedih yang sedang berlaku ini bukan dipinta oleh sesiapa pun kecuali ujian dan peringatan dari Allah. Sekiranya berhati bersih serta jiwa ikhlas, tidak kira pemimpin Pembangkang atau Kerajaan , sama-sama kita berganding tenaga merungkai musibah ini.

Namun, siapa yang tidak kenal dengan manusia bernama Anwar Ibrahim yang memiliki segala sifat keji dalam dirinya. Tidak kira masa dan keadaan, tidak kira tempat samada depan atau belakang, selagi ia boleh mendatangkan keuntungan  dan kesedapan pada dirinya, suami kepada calon PKR Dun Kajang ini sanggup melakukan apa sahaja walau terpaksa mengharungi lubang kunyit yang sempit sekalipun!

Cara kerajaan BN urus krisis MH370, calar imej Malaysia

KUALA LUMPUR: Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim menyifatkan penyelesaian yang diguna pakai kerajaan Barisan Nasional (BN) bagi menangani krisis kehilangan pesawat Malaysia Airlines System (MAS) MH370 mencalar imej Malaysia di mata dunia.

Anwar berkata, teguran yang dikeluarkan pemimpin negara ASEAN juga memperlihatkan bahawa kerajaan cukup lemah dalam menguruskan krisis yang sedang berlaku seperti tidak mempunyai sebarang pengalaman.

Beliau turut mempertikaikan maklumat yang bercanggah dikeluarkan pemangku Menteri Pengangkutan, Pengarah Jabatan Penerbangan Awam dan MAS berhubung misteri kehilangan terbabit - Selangor Kini
Share on Google Plus

About Unknown

0 comments:

Catat Ulasan

Pihak JERING DAILY tidak akan bertanggungjawab terhadap setiap pandangan atau komen yang diutarakan melalui laman portal ini. Ia adalah pandangan peribadi masing-masing dan tidak semestinya menggambarkan pandangan atau pendirian kami selaku pengendali portal.

Sila guna bahasa dan perkataan yang sopan ketika menulis komen atau meluahkan pendapat kerana setiap komentar yang diutarakan itu mencerminkan keperibadian diri anda sendiri. Terima kasih.