Insiden MH370: Nizar Dikecam Pemimpin Pembangkang Paling Bodoh

Sejak kehilangan jawatan Menteri Besar Perak apabila beberapa Adun Pakatan Rakyat berpaling tadah menjadi mesra BN, keadaan mental Persuruhjaya PAS Perak ini semakin tidak stabil dan sering mengeluarkan kenyataan yang pelik-pelik dan merapu terhadap sesuatu isu yang berbangkit.

Terbaru, dalam isu kehilangan pesawat MAS MH370, bekas Menteri Besar Perak itu telah dikecam oleh media antarabangsa yang telah banyak membantu Pakatan Pembangkang dengan menjadi agen propaganda di alam maya dan juga penyokongnya sendiri di laman mikro twitternya kerana menjadikan isu kehilangan pesawat ini sebagai bahan lawak jenaka.

nizar pas tweet

Tindakan Nizar Jamaluddin mejadikan isu kehilangan pesawat MAS sebagai sebagai bahan gurauan selain mendapat kecaman dari pengikut sendiri sedikit sebanyak memberi gambaran bahawa parti politik yang sering mendabik dada kononya memperjuangkan Islam itu turut dihuni oleh manusia bodoh yang berfikiran dangkal.

Ini bukan kali pertama 'tali barut' DAP Perak menyebarkan tweet sebegitu. Sebelum ini Nizar turut berhadapan  dengan masalah perundangan yang membabitkan Sultan Johor dalam kes no plat dan juga TV3. Namun nasibnya  begitu baik kerana hakim yang memberi kemenangan dalam kesnya itu adalah orang PAS sendiri.  Jika tidak, sudah pasti Nizar sekarang ditempatkan bersama Anwar Ibrahim menjadi rakan sebilik di dalam penjara.

nizarbodoh-yahoo

Share on Google Plus

About Unknown

4 comments:

  1. MULUT TOKAK MEMANG BEGITU.
    BUSUK LAGI MELOYAKAN....

    BalasPadam
  2. Jering Daily, Kem Luar diharap jgn. membenarkan perisik Amerika mahupun S'pura menyiasat - kerana CIA-MI6 dan perisikan S'pura dikuasai Mossad-ZIONIS! Baik panggil Kedutaan Russia utk. membantu - yg. punya pakar terkemuka dan bukan pengampu Barat-Zionis!

    Saya syaki, kejahatan perampasan pesawat MAS kita ini, mungkin perbuatan CIA-Mossad, dgn. tujuan:

    1. Menghuru-harakan China dan menambah kebencian pd. Islam/umatnya, oleh rakyat China dan Bukan Islam di M'sia serta seluruh dunia, kerana 'PENGGANAS' akan dituduh dr. umat Islam Xinjiang kononnya. Tengoklah tuduhan si BETINABANGKAIBABIDAP!

    2. Maka, Malaysia dan China akan dipaksa utk. menerima kerjasama dari Barat-Zionis, terutamanya CIA dan MI6. dan inilah yg. dimahukan si PAP-DAPBANGKAI, yg. disyaki ditaja CIA-MI6-Mossad.

    3. MAS akan dipaksa utk. bergabung dgn. syarikat Barat-Zionis - spt. sy. penerbangan Arab yg. telah di'Barat-Zionis'kan contohnya Emirate dan Etihad Airlines.

    Saya juga berharap mana-mana pegawai k'jaan terutamanya yg. Islam/Melayu jgn. bagi lagi maklumat terutamanya di WhatsApp dan Facebook tentang maklumat peribadi yg. menyeluruh atau awam, terutamanya tentang tugasan diplomatik di luar negara dan dlm. negara juga. Facebk dan WhatsApp dikuasai Mark Zuckerberg, yg. disyaki antara Zionis plg. licik tapi plg. mrbahaya - yg. disyaki agen CIA-Mossad.

    Semoga ALLAH SWT menyelamatkan mereka semua, INSYA-ALLAH, tapi memang sedih betul.

    Makcik Sambal Belacan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Masuk akal juga...aku pun syak anwar turut terlibat dalam isu ni. Motifnya untuk balas dendam..

      Padam
  3. x habis2 anuar lg yg kena.. bnda kalau pesawat tu mmg tuhan nk nyorokkn, manusia sepandai mana cari pon mana bole jumpa...

    BalasPadam

Pihak JERING DAILY tidak akan bertanggungjawab terhadap setiap pandangan atau komen yang diutarakan melalui laman portal ini. Ia adalah pandangan peribadi masing-masing dan tidak semestinya menggambarkan pandangan atau pendirian kami selaku pengendali portal.

Sila guna bahasa dan perkataan yang sopan ketika menulis komen atau meluahkan pendapat kerana setiap komentar yang diutarakan itu mencerminkan keperibadian diri anda sendiri. Terima kasih.