Penyundal 'Cinadoll' Mahu Kembangkan Islam di Kajang Jika Menang

anwar-gereja-kajang

Admin: Lawak apakah ini! Itu kalau menang. Sekiranya Anwar ditakdirkan kalah bertanding PRK Dun Kajang macam mana pula? Kira tak perlu  kembangkan Islam lah.

Memang tak salah jika Anwar bercita-cita mahu kembangkan Islam di Kajang, tapi sebelum itu di Permatang Pauh di mana Anwar menjadi wakil rakyat, Islam di sana sudah terlebih berkembangkah? Sudah berapa puluh orang kafir Anwar berjaya Islamkan?

Lagi satu penulis ingin bertanya, larat ke Anwar hendak berjemaah dengan penduduk Kajang setiap hari penuh lima waktu di setiap masjid yang ada di sini tanpa tinggal satu waktu pun?

Sanggupkah Anwar meninggalkan sahabat Yahudinya di Amerika untuk bersama-sama penduduk Kajang bagi mengimarahkan masjid?

Penulis berani jamin Anwar pasti tak sanggup

Anwar: Saya nak kembang Islam di Kajang

Calon PKR dalam pilihan raya kecil DUN Kajang Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini mengumumkan mengimarah masjid antara agenda beliau sekiranya memenangi pilihan raya kecil itu pada 23 Mac depan.

Ketua Umum PKR itu berkata demikian dalam ucapan ketika sesi "Sembang Petang Bersama Anwar Ibrahim" di kediaman ADUN Penanti, Norlela Ariffin di Sungai Kantan Kajang petang ini.

"Kalau saya di Kajang ni, saya orang Islam, saya mahu masjid diimarahkan, saya nak mengembangkan agama Islam," katanya

Mkini
Share on Google Plus

About Jering Daily

0 comments:

Catat Ulasan

Pihak JERING DAILY tidak akan bertanggungjawab terhadap setiap pandangan atau komen yang diutarakan melalui laman portal ini. Ia adalah pandangan peribadi masing-masing dan tidak semestinya menggambarkan pandangan atau pendirian kami selaku pengendali portal.

Sila guna bahasa dan perkataan yang sopan ketika menulis komen atau meluahkan pendapat kerana setiap komentar yang diutarakan itu mencerminkan keperibadian diri anda sendiri. Terima kasih.