Selamat Tahun Baru 2013, JERING Daily Kini Dot Com


Sekejap benar masa berlalu, sedar-sedar sahaja sudah masuk tahun baru 2013. Apa yang penting hari esok semua yang bekerja pasti akan bercuti. Mana yang tak cukup duit, rajin-rajin membuat OT. Sempena tahun baru jangan malas-malas, buang tabiat malas tu jauh-jauh.

Dalam kesempatan di mana ramai orang sedang merasai kemeriahan suasana tahun baru, kami di JERING Daily.com ingin mengucapkan selamat meyambut  tahun baru 2013 kepada pembaca setia blog kami ini, dengan harapan semoga hari-hari yang mendatang hidup anda semua akan lebih dipermudahkan serta dikurniakan nikmat dan kesihatan yang baik.

Bila tiba tahun baru, pasti ada yang sibuk bertanya kepada sahabat handai tak kira rakan sebilik, serumah, tempat kerja dan juga di laman sosial tentang azam tahun baru masing-masing. Apa pun azam yang kita beritahu, tulis atau apa sahaja, yang penting ialah kita jangan putus asa untuk menggapainya.

Oleh kerana masing-masing nak bergembira menyambut tahun baru, penulis mewakili team JERING Daily pun tak nak tulis panjang-panjang. Cuma hendak memberi tahu kepada para blogger hebat yang berada di seluruh pelusuk tanah air yang mana blognya tidak tersernarai atau tercicir dari disenaraikan, harap dapat memaklumkan kepada pihak kami di ruangan komen di bawah.

Lagi satu sebelum terlupa, jangan tak LIKE kami di Facebook sebagai tanda sokongan untuk kami terus berusaha menyampaikan maklumat terkini melalui laman blog ini. Terima kasih dan Selamat Tahun Baru 2013.
Share on Google Plus

About Unknown

0 comments:

Catat Ulasan

Pihak JERING DAILY tidak akan bertanggungjawab terhadap setiap pandangan atau komen yang diutarakan melalui laman portal ini. Ia adalah pandangan peribadi masing-masing dan tidak semestinya menggambarkan pandangan atau pendirian kami selaku pengendali portal.

Sila guna bahasa dan perkataan yang sopan ketika menulis komen atau meluahkan pendapat kerana setiap komentar yang diutarakan itu mencerminkan keperibadian diri anda sendiri. Terima kasih.