Suaram Nekad Akan Terus Menabur Lebih Banyak Fitnah Dan Memburukkan Imej Kerajaan


Suaram telah menyatakan tekadnya walau apa yang terjadi, siasatan berhubung skandal kapal selam yang kononya melibatkan pemimpin tertinggi negara tetap akan diteruskan di mahkamah Perancis, biarpun pertubuhan haram itu bakal berdepan dengan tindakan undang-undang.

Menurut jurucakap sekretariat badan NGO yang tidak pernah berdaftar, tetapi boleh mengutip sumbangan dari orang ramai itu, menyatakan bahawa barisan penguamnya yang berada di Perancis telah memaklumkan, penyiasatan terhadap kes Scorpene akan diteruskan.

Apa yang menjadi tanda tanya, dakwaan pihak Suaram sebelum ini mengatakan sudah ada sapina dikeluarkan kepada individu-individu tertentu termasuk Perdana Menteri untuk memberi keterangan di mahkamah Perancis, hingga sekarang masih lagi tidak kelihatan dokumen tersebut. Adakah kenyataan Suaram tempoh hari berkenaan sapina ke atas  beberapa individu ini hanyalah satu pembohongan?

“As we sit at the dinner  tables right this moment, a subpoena is on the way to Mr Jalbir Singh  Chahl’s house. The case is moving forward more concretely“.

(Sedang kita duduk di meja makan malam ini sekarang, sapina sedang dalam perjalanan ke rumah En Jalbir Singh Chal’l.  Kes ini sedang berjalan dengan bertambah kukuh).

Setelah disahkan sebagai sebuah pertubuhan yang tidak pernah berdaftar, Suaram kini bagai cacing kepanasan  sambil menyalahkan pihak lain apabila satu per satu tembelang mereka selama ini yang cuba disembunyikan kerana menerima dana dan bantuan dari Yahudi bagi tujuan memburuk-burukkan kerajaan untuk memastikan Pakatan Pembangkang berkuasa didedahkan kepada rakyat.

Oleh kerana sudah terlalu lama melahap duit haram Yahudi, Suaram tidak mempunyai banyak pilihan melainkan terpaksa meneruskan juga agendanya walau diketahui umum bahawa pertubuhan haram itu diwujudkan sebagai pemudah cara untuk kuasa dan campur tangan asing seperti Yahudi menyusup masuk dan memporakperandakan negara di sebalik slogan 'hak asasi manusia' yang dibawa.

Sekarang sudah jelas terbukti bahawa Suaram adalah sebahagian dari proksi Yahudi yang terdapat dalam negara ini. Biarpun masih banyak lagi agen-agen Yahudi yang berselindung di sebalik nama NGO dan parti politik di Malaysia, pihak berkuasa, pihak kerajaan  dan seluruh rakyat Malaysia yang cintakan keamanan sewajarnya beritndak segera mengekang serta menolak segala propaganda dan fitnah yang dibawa oleh tali barut Yahudi ini secara habis-habisan agar ia tidak menjadi barah sekaligus akan melumpuhkan seluruh sistem yang ada di negara ini
Share on Google Plus

About Unknown

0 comments:

Catat Ulasan

Pihak JERING DAILY tidak akan bertanggungjawab terhadap setiap pandangan atau komen yang diutarakan melalui laman portal ini. Ia adalah pandangan peribadi masing-masing dan tidak semestinya menggambarkan pandangan atau pendirian kami selaku pengendali portal.

Sila guna bahasa dan perkataan yang sopan ketika menulis komen atau meluahkan pendapat kerana setiap komentar yang diutarakan itu mencerminkan keperibadian diri anda sendiri. Terima kasih.