Persoal Mutu Pengadilan Bola Sepak Malaysia, Apa Nasib TMJ?

tmj-harimau-selatan

Tumpuan peminat bola sepak tanah air harus terarah kepada drama menarik, esok.

Pada hari berkenaan Presiden Persatuan Bola Sepak Negeri Johor (PBNJ), Tunku Ismail Sultan Ibrahim bakal mengetahui nasibnya sama ada akan dihukum atau pun dibebaskan daripada menjadi mangsa berikut Artikel 88 ciptaan Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM).
Semalam, Pengerusi Jawatankuasa Tatatertib badan induk itu, Datuk Taufek Abdul Razak berkata satu keputusan muktamad akan diputuskan, esok sama ada mereka memperoleh bukti rakaman video atau tidak.

Sebelum ini kami sudah pun menghantar surat pertuduhan pada 28 Februari lalu berdasarkan laporan akhbar tetapi terdapat satu dua perkara untuk diperkemaskan lagi termasuk rakaman VCD.

Sekiranya kami tidak mendapat bukti melalui VCD itu, keputusan mengenai pertuduhan ini tetap akan diputuskan pada mesyuarat Jumaat ini (esok), katanya.

Tunku Ismail pada perlawanan Johor Darul Takzim (DT) menentang Lions XII di Stadium Tan Sri Hassan Yunos pada 19 Februari lalu membidas mutu pengadilan yang disifatkan belum mencapai tahap profesional dan menuntut FAM supaya segera memperbaikinya.
Berita Harian
Share on Google Plus

About Unknown

0 comments:

Catat Ulasan

Pihak JERING DAILY tidak akan bertanggungjawab terhadap setiap pandangan atau komen yang diutarakan melalui laman portal ini. Ia adalah pandangan peribadi masing-masing dan tidak semestinya menggambarkan pandangan atau pendirian kami selaku pengendali portal.

Sila guna bahasa dan perkataan yang sopan ketika menulis komen atau meluahkan pendapat kerana setiap komentar yang diutarakan itu mencerminkan keperibadian diri anda sendiri. Terima kasih.