Benarkah Anwar Ibrahim Sedang Bergelut Dengan Penyakit Kulit?

anwar-telinga-kudis

Sejak dua tiga hari ini kecoh di laman soisal dan juga dibeberapa buah blog pro Kerajaan menyiarkan sekeping gambar bahagian belakang telinga Anwar yang didakwa berkudis akibat dari jangkitan penyakit kulit.

Pelbagai spekulasi timbul sejak tersebarnya gambar bahagian belakang telinga kiri  Anwar  yang didakwa berkudis. Ada pihak membuat adaian bahawa penyakit kulit yang dialami oleh Anwar Ibrahim itu berpunca dari kegiatan seks tidak bermoral Ketua Pembangkang Pakatan rakyat itu.

Selain itu ada pihak beranggapan bahawa penyakit kulit yang menyerang Anwar ini akibat dari pengakuan sumpah lakhnat Saipul Bukhari satu ketika dahulu kerana diliwat oleh bekas majikanya sendiri.

Sejauh mana kebenaran berita berkenaan penyakit kulit Anwar ini masih belum dapat dipastikan, selagi Anwar sendiri tidak tampil menafikan segala dakwaan tersebut dengan menunjukkan bukti bahawa dirinya tidak pernah mengalami sebarang penyakit kulit sebelum ini.
Share on Google Plus

About Jering Daily

3 comments:

  1. Jangan kata siplis sudah... Mengaum bau dia.

    BalasPadam
    Balasan
    1. harap siplis tak boleh merebak sampai ke telinga..

      Padam
  2. sesungguhnya dosa fitnah & mengaibkan sesama muslim amatlah berat azabnya selagi tidak diampunkan oleh tuannya... nauzubillah

    BalasPadam

Pihak JERING DAILY tidak akan bertanggungjawab terhadap setiap pandangan atau komen yang diutarakan melalui laman portal ini. Ia adalah pandangan peribadi masing-masing dan tidak semestinya menggambarkan pandangan atau pendirian kami selaku pengendali portal.

Sila guna bahasa dan perkataan yang sopan ketika menulis komen atau meluahkan pendapat kerana setiap komentar yang diutarakan itu mencerminkan keperibadian diri anda sendiri. Terima kasih.