Anwar Wajar Pulang Darjah Kebesaran Dato Sri Setelah Dibuktikan Meliwat

anwar-dato-sri

Sekiranya sesorang individu atau pemimpin yang telah dianugerahkan pingat atau darjah kebesaran oleh Raja-Raja Melayu kemudian dibuktikan bersalah oleh mahkamah di atas perbuatan jenayah yang dilakukan, maka wajar dipulangkan semula pingat atau darjah kebesaran tersebut.

Bekas menteri besar Selangor Dr Mohd Khir Toyo sebelum ini telah memulangkan sementara darjah kebesaran Selangor yang membawa gelaran Dato' Seri yang pernah dianugerahkan kepadanya. Pemulangan semula pingat tersebut bertujuan untuk mengelak darjah kebesaran negeri turut terpalit dengan sebarang keaiban.

Setelah didapati bersalah kerana meliwat bekas pembantu pribadinya, Anwar Ibrahim  sewajarnya memulangkan gelaran Dato Sri yang dibawanya kepada pihak yang telah memberi anugerah tersebut supaya tidak terpalit dengan 'lendir' kotor yang melekat pada badan ketua Pembangkang Pakatan Rakyat itu.

Anwar Ibrahim perlu berlapang dada dan menerima hakikat bahawa seorang penjenayah dan pengamal seks luar tabie sepertinya tidak layak diberi penghormatan dan membawa gelaran tersebut ke mana sahaja waima ke dalam lubang kubur sekalipun.
Share on Google Plus

About Unknown

4 comments:

  1. ....hakim Shafee Abdullah bercakap bang non di beri peluang mempertahankan diri di kandang tertuduh tetapi anwar tiidak melakukanya sebaik nya menjerit terpekik terlolong menghentam hakim diluar mahkamah ...dasar peliwat tegar berani buat tak berani tanggung.......

    BalasPadam
  2. Dari ctu kita boleh fikir...klu btol2 tak bersalah apa nak takut...kita lagi nak bukitkan yg kita tak bersalah....

    BalasPadam
  3. Anuar ni harap kote je le!!!!!!!!!

    BalasPadam
  4. Bila dah masuk Kajang Inn nanti...jgn beri keistemewaan kpd dia... biar dia dapat layanan yang sama dengan banduan yang lain... Malu aku jd rakyat Malaysia yg mana pemimpinnya nanti seorang GAY Muslim...

    BalasPadam

Pihak JERING DAILY tidak akan bertanggungjawab terhadap setiap pandangan atau komen yang diutarakan melalui laman portal ini. Ia adalah pandangan peribadi masing-masing dan tidak semestinya menggambarkan pandangan atau pendirian kami selaku pengendali portal.

Sila guna bahasa dan perkataan yang sopan ketika menulis komen atau meluahkan pendapat kerana setiap komentar yang diutarakan itu mencerminkan keperibadian diri anda sendiri. Terima kasih.