Anwar Mungkin Dalang Kehilangan Pesawat MH370

anwar-rubin-wolfowitz-yahudi

Admin: Penulis bukan nak menuduh, tapi kalau tak percaya tanyalah Anwar Ibrahim. Kecoh di laman sosial mendesak Kerajaan Malaysia memohon maaf dan menarik balik hukuman bersalah yang dijatuhi Mahkamah Rayuan tempoh hari ke atas Anwar Ibrahim kerana meliwat bekas pembantu pribadinya.

Kata Pembangkang lagi, sekiranya Kerajaan tetap berdegil mahu memenjarakan Anwar selepas didapati bersalah Mahkamah Rayuan kerana meliwat, maka 'bala' yang sedang melanda negara ini tidak akan reda sampai bila-bila.

Penulis tertanya-tanya apakah 'bala' yang dimaksudkan oleh Pembangkang ini. Adakah kehilangan pesawat MH370 adalah 'bala' yang telah dirancang sebagai 'Plan B' mereka bersama pihak tertentu sekiranya Ketua Pembangkang Pakatan Rakyat itu diputuskan bersalah kerana tabiat soangsangnya yang suka meliwat.

Apa juga kemugkinan yang timbul sekarang, kita tidak boleh menolaknya mentah-mentah kerana apa sahaja boleh berlaku di luar jangkaan akal pada saat ini. Kesimpulan yang dibuat oleh sesetengah pihak bahawa pesawat MH370 dirampas perlu diberi perhatian yang sewajarnya setelah perlbagai usaha mencari dilakukan dengan bantuan dari beberapa buah negara, namun tidak berjaya mendatangkan hasil penemuan.

Jika benar pesawat MAS ini dirampas seperti didakwa, penulis sekali lagi tertanya-tanya, siapakah yang mampu melakukan rampasan tersebut dan apa motif sebenar mereka melakukanya? Seluruh rakyat Malaysia tahu bahawa Anwar Ibrahim merupakan 'anak emas' negara  barat dan mempunyai rangkaian antarabangsa yang kuat serta mempunyai hubungan baik dengan pelobi-pelobi Zionis Amerika. Jadi tidak keterlaluan sekiranya kehilangan pesawat MH370 yang penuh misteri ini dikaitkan dengan dirinya yang kini sedang bergelut mencari jalan untuk melepaskan diri dari hukuman penjara.

anwar-dalang-mh370

Penyiasat Putuskan Pesawat MH370 Dirampas

KUALA LUMPUR: Menurut laporan Associated Press, seorang pegawai kerajaan Malaysia mengesahkan bahawa penyiasat telah membuat kesimpulan bahawa salah seorang juruterbang atau terdapat individu lain yang mempunyai kemahiran mengendali pesawat telah merampas penerbangan Malaysia Airlines (MAS) MH370.

Pegawai itu yang terlibat dalam siasatan misteri kehilangan MH370 berkata belum dapat mengetahui motif sebenar rampasan pesawat itu dan lokasi di mana pesawat itu diterbangkan.

Beliau yang enggan identitinya didedahkan berkata, rampasan pesawat bukan lagi satu teori tetapi sesuatu yang tidak dapat dipertikaikan.

Pesawat MH370 hilang dari radar kurang sejam selepas berlepas dari Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) menuju Beijing kira-kira pukul 12.41 pagi Sabtu.

Ia dijadualkan tiba di Beijing pukul 6.30 pagi hari yang sama.
Share on Google Plus

About Unknown

8 comments:

  1. Hahaha tebakau darah org pkr.. Kahkahkah..

    BalasPadam
  2. Ape nak jadi dgn Malaysia ni

    BalasPadam
  3. Kalau nak fitnah tu ....cermin muka sendiri....asal boleh aje...bodoh

    BalasPadam
  4. ENTAHLAH TAPI SAYA MASIH ANGGAP PENUMPANG MH370 MASIH HIDUP

    BalasPadam
  5. Sesungguhnya Allah jua yang maha mengetahui segalanya.

    BalasPadam
  6. WEIIII LAH !!
    WEEEEIIIIIIIIIII LAH !

    BalasPadam

Pihak JERING DAILY tidak akan bertanggungjawab terhadap setiap pandangan atau komen yang diutarakan melalui laman portal ini. Ia adalah pandangan peribadi masing-masing dan tidak semestinya menggambarkan pandangan atau pendirian kami selaku pengendali portal.

Sila guna bahasa dan perkataan yang sopan ketika menulis komen atau meluahkan pendapat kerana setiap komentar yang diutarakan itu mencerminkan keperibadian diri anda sendiri. Terima kasih.