18SX: Kesilapan Yang Sering Dilakukan Pasangan Ketika Di Ranjang


Kepuasan ketika berhubungan intim sememangnya menjadi harapan setiap pasangan. Namun apa yang dikesalkan ialah apabila keinginan itu tidak tercapai gara-gara kesalahan yang kecil. Lelaki atau wanita seharusnya mengambil inisiatif memberikan yang terbaik kepada pasangan ketika  bersama.

1. Tidak memberi ciuman
Ciuman penting dan tidak boleh dipandang ringan. Kebanyakan yang melakukan kesalahan ini ialah suami yang terlupa memberikan ciuman kepada isteri ketika berhubungan intim. Hal ini berlaku mengkin posisi yang tidak memungkinkan melakukanya. Namun demikian cubalah untuk mencium pasangan kerana ia akan memberikan lebih kepuasan.

2. Mengigit sebelum bersedia
Kebanyakan wanita meminanti lelaki yang agrasif. Antaranya ialah menggigit bahagian tubuh sebelum ia benar-benar terangsang dapat menyebabkan sakit dan tidak kenyamanan. Yakinlah pasangan anda merasa siap sebelum anda menggigit bahu, leher atau bahagian tubuh lain.

3. Terlalu fokus pada bahagian seksual
Payudara dan 'girl thing' memang menjadi bahagian penting untuk dinikmati. Namun apa salahnya memberi perhatian pada bahagian lain dari tubuh. Cubalah beri kucupan pada bahagian belakang lutut, ciuman pergelangan tangan, rabaan pada bahagian punggung, dan bahagian perut. Sabar dulu, jangan gelojoh.

4. Membebankan berat badan ke atas pasangan
Sesekali, tidak menjadi masalah jika anda tidak mampu mengawal keadaan semasa bercumbu dengan posisi anda di atas cuma perlu berhati-hati, jangan menjatuhkan beban badan padanya kerana ia akan menghalang pasangan bernafas.

5. Ejakulasi terlalu cepat atau terlalu lambatPenting untuk memiliki kemampuan mengawal ejakulasi bagi memastikan ia dilepaskan tepat pada waktunya. Jika suami ejakulasi terlalu awal, isteri tidak akan mencapai kepuasan. Sebaliknya jika terlalu lambat juga menimbulkan tidakpuasan pada pasangan wanita kerana dia berasa seperti kertas pasir. Jika ejakulasi tidak terkawal, cuba pemanasan yang lama. Jika suami anda sering ejakulasi apabila diberikan rangsangan manual, lakukan rangsangan tersebut untuk menjamin kepuasan kedua belah pihak.

Jangan lupa LIKE kami di Facebook ok!

6. Anda berhak tahu bila si dia akan ejakulasi
Sebelum bersama atau ketika pemanasan, bisikan ke telinganya yang anda mahu  dia memberitahu anda saat dia akan ejakulasi. Tak kiralah di mana dia mahu ejakulasi tersebut. Anda layak mengetahuinya.

7. Jangan berdiam diri
Anda mungkin ingin mendengar ketika pasangan anda sedang menikmati kesenagan hubungan intim. Begitu juga pasangan ketika anda sedang asyik dengan kenikmatan. Saat seperti ini janganlah berdiam diri, ungkapan kesenangan anda dengan cara rengrkan kecil yang dapat membuatkan pasangan semakin terangsang.

8. Variasikan gerakan
Cubalah menggunakan variasi dalam hubungan intim. Ia bukan hanya terfokus pada gerakan keluar masuk semata-mata. Lakukan gabungan gerakan dari cepat hingga perlahan agar pasangan anda lebih menikmati sensai hubungan intim.
Share on Google Plus

About Unknown

6 comments:

  1. hahahaha, ni mesti bosan dgn isu politik semasa yg tak pernah habis. cuma aku nk tanya admin, ada kesan ke dlm hubungan sex jika bnyk makan JERING? sekadar bertanya jer...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bukan dah bosan dengan cerita politik, tapi sekali sekala kena layan juga bab yang macam ni. Kasi lepas itu air.

      Mesti ada kesan…….kesan bau mulut masa bercium..kui..kui..kui..Yang sohehnya admin sendiri pun tak pernah makan JERING, kelat dan tak sedap..

      Padam
  2. Bagus admin blog...

    Sebelum otak disumbat dgn cerita politik negara yg tak berkesudahan ni..elok sgt kalau baca info2 mcm ni..politik dgn seks xde beza pun....ketagih...

    BalasPadam
  3. beri ciuman kat ketiak ok gak,tp bila dah naik syok kat mana2 pu ko sanggup.kat punggung misalnye hu2,,tapi jangn keluar masuk ikut punggung..jgn jadi anwar eh3

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehehe..harap tuan seorang yg berpengalaman dalam bab ini

      Padam

Pihak JERING DAILY tidak akan bertanggungjawab terhadap setiap pandangan atau komen yang diutarakan melalui laman portal ini. Ia adalah pandangan peribadi masing-masing dan tidak semestinya menggambarkan pandangan atau pendirian kami selaku pengendali portal.

Sila guna bahasa dan perkataan yang sopan ketika menulis komen atau meluahkan pendapat kerana setiap komentar yang diutarakan itu mencerminkan keperibadian diri anda sendiri. Terima kasih.