Himpunan Kebangkitan Shamsidar Dijangka Mulai Meriah Malam Ini


Bersemangat sungguh penyokong Pakatan Pembangkang kerana tidak sabar menunggu hari esok yang merupakan hari terakhir buat mereka bergembira sebelum berkubur jika kalah PRU13 kelak.

Penulis kini sudah berada di Kuala Lumpur lebih awal untuk tujuan membuat liputan di sepanjang berlangsungnya Himpunan Kebangkaitan Shamsidar.

Buat masa ini setakat itu sahaja perkembangan terbaru yang dapat penulis laporkan. Dijangka malam nanti jalan-jalan utama sekitar Kuala Lumpur dijangka akan sesak teruk. Kepada sesiapa sahaja yang merancang untuk ke Kuala Lumpur malam ini dan esok harap dapat ubah jadual perjalanan anda bagi mengelak sebarang masalah yang tidak diingini.

Sent by Maxis from my BlackBerry®Torch 9810
Share on Google Plus

About Unknown

4 comments:

  1. Mana2 blogger yg pegi, tolong update gambar2 muka2 pendemo, kami akan SHARE BERAMAI2 KAT FB DAN LETAK BESAR2 SEBAGAI MUKA2 PENDEMO PENYOKONG PEMBERSIH LENDIR SHAMSIDAR BIAR SATU DUNIA TAHU.....LETAK MUKA BESAR2 YER....NAK POST MUKA SATU2 MUKA2 DILIWAT DAN PENYOKONG TEGAR LBGT DAN KAFIR2 YANG MENYOKONG KHALIMAH SUCI DIGUNAKAN OLEH AGAMA LAIN...KAMI NAK SATU DUNIA MENGUTUK MEREKA2 NIE.....JGN LUPA AMBIK GAMBAR DEKAT2...GUNA KAMERA DIGITAL YG ADER HD BIAR LOBANG JERAWAT PUN NAMPAK...SENANG SIKIT NAK TANGKAP MASA BAGI BRIM 2.0

    P/s: kami nak gambar pendemo2....tolong guna kamera canggih sikit yer...senang nanti nak post kat fb dan twitter....biar mak bapa, nenek atuk cucu cicit dan kawan2 dorang dlm penjara tengok....

    BalasPadam
  2. Betul...betul...betul...
    amik gambar shot muka penuh. taknak muka separuh.
    ( kompom sok cai ni semua penakut...muka cover la konon!!!)


    Tontojr

    BalasPadam
  3. Himpunan menjilat cipap shamsidar,diketuai oleh mat sabun.Dtg jgn tk dtg.ramai-ramai kita jilat cipap shamsidar smpai licin.Anuar BABI tibai cipap shamsidar,ko org ramai-ramai jilat.BODOH NK MAMPOS!!!!!! Anuar BABI dpt sedap,ko org dpt lendir.HaHaHa

    BalasPadam
  4. Best sangat ke cipap Shamsidar ni sampai nak buat demo & guling atas jalan? Eeeww..tak kuasa I. Duk rumah dgn bini & anak2 sambil pekena teh-o dgn biskut meri sambil tengok tv drama neelofa lagi best.

    BalasPadam

Pihak JERING DAILY tidak akan bertanggungjawab terhadap setiap pandangan atau komen yang diutarakan melalui laman portal ini. Ia adalah pandangan peribadi masing-masing dan tidak semestinya menggambarkan pandangan atau pendirian kami selaku pengendali portal.

Sila guna bahasa dan perkataan yang sopan ketika menulis komen atau meluahkan pendapat kerana setiap komentar yang diutarakan itu mencerminkan keperibadian diri anda sendiri. Terima kasih.