Himpunan Kebangkitan Shamsidar Hambar?




Tekaan penulis bahawa 'countdown' Himpunan Kebangkitan Shamsidar malam tadi disambut meriah oleh penyokong Pakatan Pembangkang ternyata meleset sama sekali.

Kawasan sekitar ibu negara seperti di Masjid Jamek, Pasar Seni, Seven Eleven, KLCC didapati lengang. Hanya beberapa kerat penyokong Pakatan Pembangkang sahaja kelihatan berlegar-legar di kawasan tertentu sementara menunggu arahan untuk berkumpul.

Bagi yang datang dari jauh, dari utara dan selatan menjadikan kereta sebagai tempat tido sementara menunggu hari siang.

Suasana himpunan kali ini nampaknya bagai kurang mendapat sambutan. Tidak seperti semasa penganjuran pehimpunan BERSIH sebelum ini di mana kelihatan penyokong Pakatan Pembangkang bersidai di tepi-tepi jalan sambil bersorak-sorai.

Mengapa keadaan lengang seperti tiada sambutan ini berlaku? Mungkin terdapat sebilangan penyokong Pembangkang sudah muak kerana terlalu banyak perhimpunan diadakan dan tidak mendatangkan apa-apa faedah atau budjet kurang dari pihak penganjur untuk menanggung perbelanjaan mereka berhimpun esok? Penulis sendiri pun tidak beberapa pasti apa puncanya

Apa-apa pun esok awal pagi kita tunggu di perhentian bas berhampairan seperti di Pudu, Jalan Duta untuk menyambut ketibaan mereka dari utara dan selatan. Nantikan laporan seterusnya esok..

Sent by Maxis from my BlackBerry®Torch 9810
Share on Google Plus

About Unknown

2 comments:

  1. Baguslah rakyat Malaysia, khususnya org Melayu insaflah,jagalah negara kita ini dgn baik utk selama2nya dan bersama2lah dgn YAB PM kita Dato' Seri Mohd Najib Tun Abd Razak membangunkan negara bagi kesejahteraan kita hingga ke anak cucu. Bukalah minda tuan2, jangan abaikan kemerdekaan yg kita perolehi drp penjajah, insyallah Allah bersama2 kita.Jauhkan diri daripada dihasut oleh org yg dengki dgn kejayaan yg diterjui olej YAB PM kita hari. Berdoalah kita semoga negara kita dijauhi oleh sebanrang musibah dan bala hasil keterlanjuran nafsu org yg kurang beriman kpd Allah, aminnnn sesamalah kita berdoa moga Malaysia Selamat.

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah kalau ini benar!!

    Semoga Parti Pembangkan HaramJadah terkubur di PRU13!!

    PARTI MUNAFIK BERTOPENGKANG ISLAM DAN PENAMPILAN ULAMAK MESTI DI N.AJISKAN!!

    TABIRRR!!!!

    BalasPadam

Pihak JERING DAILY tidak akan bertanggungjawab terhadap setiap pandangan atau komen yang diutarakan melalui laman portal ini. Ia adalah pandangan peribadi masing-masing dan tidak semestinya menggambarkan pandangan atau pendirian kami selaku pengendali portal.

Sila guna bahasa dan perkataan yang sopan ketika menulis komen atau meluahkan pendapat kerana setiap komentar yang diutarakan itu mencerminkan keperibadian diri anda sendiri. Terima kasih.