Pasangan Ibubapa Dera Anak Di Sweden Dihukum Penjara

Shalwati-Azizul-dera-anak

PETALING JAYA: Pasangan Malaysia yang dituduh mendera anak-anak mereka di Sweden didapati bersalah dan dijatuhi hukuman penjara oleh Mahkamah Daerah Solna pada Jumaat.
 Mahkamah juga menetapkan bahawa pasangan itu perlu membayar ganti rugi terhadap anak-anak mereka.

Ibu kepada empat orang anak, Shalwati Norshal dijatuhi hukuman penjara selama 14 bulan kerana perlakuan kasar terhadap anak perempuannya dan anak lelaki sulungnya serta atas kesalahan menyakiti dua lagi anak lelakinya.

Sementara itu bapa mereka, Azizul Raheem Awalluddin dikenakan hukuman penjara 10 bulan kerana dia didapati bersalah mengasari tiga anak anaknya.

Azizul bagaimanapun dibebaskan daripada apa-apa kesalahan terhadap anak bongsunya.

Mstar
Share on Google Plus

About Unknown

2 comments:

  1. satu pengajaran bagi seluruhnya...anak adalah anugerah allah..dekati mereka dengan penuh kesabaran...hiasi merela dengan penuh hormat..santuni mereka dengan keikhlasan sepenuhnya...jangan sekali memarahi mereka dengan nafsu...

    BalasPadam
  2. Rejim Sweden ni (Barat-ZIONIS) memang si HIPOKRIT KAPIR DAJAL! Sweden ni sebagai sebahagian dr. EU bertanggungjawab terhadap pembunuhan umat Islam termasuk pembunuhan kejam KANAK-KANAK di Palestin, Iraq, Libya, Mali, Syria, Republik Afrika Tengah dll, melalui penglibatan NATO dan sebarang negeri EU dlm. peperangan atau penjajahan ke atas Dunia Islam ini!

    Ini ialah kerana semua negara EU berkongsi menyumbang dan membahagi dana di dlm. EU dan NATO (yg. termasuk Israel), dan ini termasuklah sebarang cukai korporat besaran yg. dibayar oleh syarijkat minyak-gas serta senjata Barat-ZIONIS, yg. selalunyanya terlibat dlm. KEGANASAN ke atas Dunia Islam ini (lihat di http://real-agenda.com/2013/05/28/european-union-officially-lifts-weapons-ban-to-arm-syrian-rebels/, European Union officially lifts weapons ban to arm Syrian rebels, May 28, 2013; dan http://ec.europa.eu/budget/explained/budg_system/financing/fin_en.cfm !

    Dahlah tu, jenerasi muda Barat-ZIONIS telah dirosakkan moral dan budaya mereka, dgn. menggunakan falsafah "demokrasi/hak asasi/kebebasan mutlak" LIBERAL SAMPAH si Barat-Zionis! Kononnya falsafah, budaya dan undang-undang Barat-Zionis yang 'terbaik' - di mana gaya hidup mcm. BINATANG BUAS-PENGIKUT-SYAITAN, yg. rakus MEMUJA wang, kebebasan seks termasuk homoseksual/pelacuran/pornografi/kehamilan luar nikah-pengguguran anak (termasuk kanak-kanak)/bertelanjang-beraksi lucah dpn. awam, dadah, alkohol dan perjudian dsbnya - akan terus MENJAHANAMkan akhlak, akidah dan tamadun umat Islam/Melayu, terutamanya jenerasi muda kita (lihat pesta dadah tempoh hari!)! Lihat akhbarANTIISLAM di http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2561478/Miley-Cyrus-gives-away-gold-leaf-rolling-papers-wearing-marijuana-leaf-leotard-Bangerz-tour-Canada.html , Miley Cyrus gives away rolling papers made of GOLD before wearing marijuana leaf leotard on Bangerz tour in Canada,
    By Daily Mail Reporter, 17 February 2014; dan di http://www.dailymail.co.uk/news/article-2352779/Bestiality-brothels-spreading-Germany-campaigner-claims-abusers-sex-animals-lifestyle-choice.html , Bestiality brothels are 'spreading through Germany' warns campaigner as abusers turn to sex with animals as 'lifestyle choice' By Matt Blake, 1 July 2013 !

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).


    BalasPadam

Pihak JERING DAILY tidak akan bertanggungjawab terhadap setiap pandangan atau komen yang diutarakan melalui laman portal ini. Ia adalah pandangan peribadi masing-masing dan tidak semestinya menggambarkan pandangan atau pendirian kami selaku pengendali portal.

Sila guna bahasa dan perkataan yang sopan ketika menulis komen atau meluahkan pendapat kerana setiap komentar yang diutarakan itu mencerminkan keperibadian diri anda sendiri. Terima kasih.