PAS Sedia Hantar Unit Anjing Pengawal Untuk Lindungi Pemimpin DAP

anjing-pas

Admin: Betul ke perkataan PAS jika diterjemah ke bahasa Croatia melalui alat terjemahan Google membawa maksud anjing?

Penulis macam tak percaya tapi bila dilihat gelagat penyokong dan pemimpin PAS yang patuh membuta tuli tak kena tempat serta sanggup berkorban apa sahaja demi tuanya (DAP), maka benar lah selama ini dakwaan ramai mengatakan PAS adalah 'anjing' suruhan DAP yang sangat patuh.

Tindakan PAS yang sudi menawarkan unit amalnya menjadi pengawal peribadi kepada Terasa Kok wajar diberikan pujian. Memandangkan anggota Unit Amal PAS ini tidak banyak kerja berfaedah yang boleh dibuat, tak salah kiranya mereka  diupah untuk menjadi 'anjing' bagi mengawal keselamatan Teresa Kok dengan sedikit bayaran.

PAS tawar pengawal peribadi lindungi Teresa daripada ancaman
 
SHAH ALAM, 9 FEB : PAS akan menyediakan pasukan pengawal peribadi untuk melindungi Ahli Parlimen Seputeh, Teresa Kok yang menerima ancaman berikutan penyiaran klip video Onederful Malaysia Tahun Baru Cina 2014 yang diterbitkannya, baru-baru ini.

Memetik portal The Star, Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng, berkata PAS bersetuju untuk menghantar pasukan Unit Amal yang menjadi sukarelawan parti itu sebagai pengawal peribadi Teresa.

Beliau berkata, kedua-dua pihak sudah mencapai persetujuan berhubung perkara itu dan akan bertugas mengikut keperluan Teresa yang juga Naib Pengerusi DAP.

Lim-Guan-Eng-1“DAP Wilayah Persekutuan dan PAS akan berhadapan dengan perkara itu. Teresa adalah pemimpin kami daripada DAP dan dia seorang wanita, jadi kita harus berhati-hati apabila berurusan dengan perkara itu.

“Kami mahu kakitangan daripada PAS untuk menjadi pengawal peribadi beliau kerana kita mahu orang Melayu melindungi Cina dan begitu juga sebaliknya. Inilah maksud Malaysia sebenar,” katanya.

Sementara itu, Ahli Parlimen Klang, Charles Santiago bersama pemimpin Pakatan Rakyat (PR) yang lain sudah membuat tiga laporan polis berhubung tindakan biadap organisasi bukan kerajaan yang menawarkan ganjaran kepada sesiapa yang menampar Teresa.

Pada 6 Februari lalu, badan yang digelar Majlis NGO Islam menyembelih dua ekor ayam dan menawarkan ganjaran kepada sesiapa yang berani menampar Teresa sebagai tanda kemarahan terhadap pemimpin pembangkang itu yang dikatakan menghina kepimpinan Melayu dan Islam.

Mereka kemudiannya mencalit darah ke atas kertas rentang yang terdapat wajah Teresa dan pemimpin PR lain.
Share on Google Plus

About Unknown

1 comments:

  1. Teresa Kok pernah menganggap dan menghina bangsa Melayu macam haiwan. Sekarang orang melayu di dalam PAS sedang membuktikannya.

    BalasPadam

Pihak JERING DAILY tidak akan bertanggungjawab terhadap setiap pandangan atau komen yang diutarakan melalui laman portal ini. Ia adalah pandangan peribadi masing-masing dan tidak semestinya menggambarkan pandangan atau pendirian kami selaku pengendali portal.

Sila guna bahasa dan perkataan yang sopan ketika menulis komen atau meluahkan pendapat kerana setiap komentar yang diutarakan itu mencerminkan keperibadian diri anda sendiri. Terima kasih.