Amanda Bynes Sekali Lagi Dihalau Keluar Dari Hotel Kerana Ganja

AmandaBynes-hisap-ganja

SEKALI lagi Amanda Bynes berhadapan dengan masalah apabila dia telah dihalau dari Hotel Ritz Carlton New York tempat penginapannya gara-gara didapati menghisap ganja.

Menurut laporan portal Dailymail, pelakon berusia 27 tahun itu bukan sahaja menghisap ganja tetapi turut bertindak kasar terhadap pekerja hotel tersebut.

"Kehadiran Amanda di hotel itu seperti mimpi buruk buat pekerja di sana. Baru saja daftar masuk, bilik hotel yang disewa sudah berbau ganja.

"Walaupun pelbagai minyak wangi disembur dalam bilik itu, ia tetap berbau busuk. Malah Amanda turut bersikap kurang ajar dengan pekerja di sana," kata sumber.

Bagaimanapun, berbeza pula dengan kenyataan Amanda, wanita itu nafi dirinya diusir pihak hotel sebaliknya dia keluar dari hotel itu atas kemahuannya sendiri.
Share on Google Plus

About Unknown

1 comments:

  1. Am Nichole dari Perancis dan saya tidak akan percaya bahawa suatu hari nanti i akan
    berkongsi hidup saya dari kanser dengan sesiapa sahaja kerana kanser hampir berakhir saya
    kehidupan.

    Saya memberkati hari itu setia i pergi dalam talian untuk mencari bantuan dan saya mendapati saya
    pembantu Dr George yang membantu saya melalui e-mel beliau untuk mengalahkan kanser yang mempunyai
    hampir menghisap kehidupan daripada saya dengan minyak ganja beliau yang berkesan
    kerana beliau berkata ia adalah.

    Saya juga akan suka menggunakan medium ini untuk menghargai Dr.George
    contacthospital_eastern.george@yahoo.com untuk penjagaan, sokongan dan
    tentu minyak ganja itu kerana saya akan menjadi sejarah jika tidak kerana anda saya
    wira terhebat Dr George.

    Terima kasih anda supaya banyak Sir dan Allah akan memberkati anda lagi.

    BalasPadam

Pihak JERING DAILY tidak akan bertanggungjawab terhadap setiap pandangan atau komen yang diutarakan melalui laman portal ini. Ia adalah pandangan peribadi masing-masing dan tidak semestinya menggambarkan pandangan atau pendirian kami selaku pengendali portal.

Sila guna bahasa dan perkataan yang sopan ketika menulis komen atau meluahkan pendapat kerana setiap komentar yang diutarakan itu mencerminkan keperibadian diri anda sendiri. Terima kasih.