Wajib Tahu Kenapa 99% Lelaki Beristeri Lebih Sayang Kepada Anak

ayah-dan-anak-fakta

Berhenti sekejap dari bercerita pasal politik tanah air. Penulis ingin kongsi beberapa fakta menarik kepada  anda semua tentang lelaki yang sudah berkahwin tetapi lebih sayang pada anak dari isterinya sendiri.

Sebelum anda membaca atau menyebarkan fakta di bawah, penulis ingin memohan maaf sekiranya maklumat yang disampaikan ini ada unsur-unsur hasutan atau menyinggung perasaan mana-mana pihak. 

Penulis harap para pembaca blog ini dapat menerimanya dengan hati yang tenang dan terbuka dan yang penting sekali kita ENJOYYYYYY..

1) 99% lelaki yang beristeri lebih sayang kepada anak daripada isterinya. Hal ini dibuktikan, jika sependa anaknya melorot pasti diangkatkan, tapi jika sependa isteri yang sudah londeh malah dilorotkan lagi...

2) 99% lelaki beristeri yang sudah punya anak, kalau lihat anak orang lain pasti ingat anak sendiri tapi kalau lihat isteri orang pasti lupa isteri sendiri...

3) Hampir 99% lelaki lebih sayang anak daripada isteri kerana anak adalah "Darah Daging", sedangkan isteri hanyalah "Penyepit Daging"...

4) 99% lelaki yang beristeri lebih sayang anak kerana kalau anak tidak pakai baju pasti dipakaikan baju, sebaliknya isteri yang sudah pakai baju malah suruh dibukakan baju..

5) 99% lelaki yang beristeri lebih memberikan perhatian pada anak, kalau anak tonggeng dibantu untuk berdiri. Cuba kalau isteri, dah berdiri pun malah disuruh tonggeng pula...

6) Hampir 99% lelaki yang beristeri lebih sayang anak. Dibuktikan ketika malam hari, anak sedang asyik main dirayu-rayu untuk tidur. Kalau isteri yang sudah asyik tidur pula dirayu malah diajak "main"..fikir2 kaann..
Share on Google Plus

About Unknown

0 comments:

Catat Ulasan

Pihak JERING DAILY tidak akan bertanggungjawab terhadap setiap pandangan atau komen yang diutarakan melalui laman portal ini. Ia adalah pandangan peribadi masing-masing dan tidak semestinya menggambarkan pandangan atau pendirian kami selaku pengendali portal.

Sila guna bahasa dan perkataan yang sopan ketika menulis komen atau meluahkan pendapat kerana setiap komentar yang diutarakan itu mencerminkan keperibadian diri anda sendiri. Terima kasih.