Anwar Arah Kuasa Asing Taja BERSIH Untuk Huru-Harakan Negara

anwar-ambiga-bersih-dana-asing

Semakin banyak pendedahan dibuat menunjukkan Bersih dibiayai oleh kumpulan-kumpulan asing dari Amerika Syarikat di bawah naungan Anwar Ibrahim. Umum mengetahui Bersih dibiayai oleh NDI dan OSI, kedua-duanya milik George Soros.

Walaupun bukti semakin jelas, masih ramai rakyat Malaysia yang dipergunakan oleh Ambiga & Anwar Ibrahim. Datuk S. Ambiga mengesahkan bahawa badan bukan kerajaan (NGO) telah menerima sumbangan sebanyak RM90 ribu dana asing untuk menjalankan operasi NGO pimpinannya itu.

Walau bagaimanapun Ambiga hanya memberitahu maklumat jumlah dana asing itu tanpa memberikan sebarang bukti konkrit yang boleh dipercayai.

Ketika penganjuran perhimpunan BERSIH 2.0, Ambiga diasak tentang persoalan dana asing, akhirnya beliau mengaku kepada pemberita bahawa BERSIH pimpinannya telah menerima ‘sejumlah kecil sumbangan’ daripada dua organisasi Amerika Syarikat (AS) iaitu National Democratic Institute (NDI) dan Open Society Institute (OSI).

NDI adalah salah satu cabang NED (National Endowment For Democracy) sebuah yayasan yang bertopeng demokrasi yang berpangkalan di Amerika Syarikat, diketuai oleh Madeline Albright, bekas Setiausaha Negara AS.

OSI pula adalah yayasan yang juga bertopeng demokrasi yang dimiliki oleh penyangak mata wang Yahudi, bernama George Soros, individu yang pernah merudumkan ekonomi Malaysia pada tahun 1997.

Walaupun banyak penndedahan telah dibuat, banyak pihak masih lagi tertipu dengan Ambiga, Anwar Ibrahim yang terang-terangan menyokong Yahudi. Malah, mereka juga dikatakan merancang untuk menghuru-harakan negara selepas Pilihan Raya  Umum ke-13 sekiranya Pakatan Rakyat tewas dan gagal menawan Putrajaya.

Sebab itu tanpa ada rasa segan jauh sekali malu, Anwar bersama kumpulannya tidak teragak-agak mahu mengeliru fikiran rakyat, mengaburi mata rakyat dan paling penting menipu rakyat. Dalam keadaan amat terdesak mereka sanggup memanipulasi fakta tentang dakwat kekal yang diperkenalkan SPR kerana memenuhi tuntutan pihak yang menang PRU-13 tetapi menuduh SPR tidak telus.

Dakwat kekal yang sememangnya kekal itu dikatakan Anwar dan pakatan pembangkang sebagai tidak kekal dan membuka peluang untuk mengundi kali kedua. Umpama penglipur lara yang menjaja kisah-kisah dongeng dari satu tempat ke satu tempat, permainan psikologi pembangkang untuk memastikan doktrin bahawa mereka pasti menang mengheret bersama cerita-cerita tidak masuk akal.

Dua hari lagi pilihan raya, Anwar mahu rakyat percaya tentang pengundi hantu. Kisah Penerbangan Malaysia dan AirAsia menerbangkan puluhan ribu hantu untuk mengundi BN meletup-letup keluar dari mulut Anwar umpama bertih sedang digoreng.

Banyak isu telah dibangkitkan, demi mengaburi mata rakyat berkenaan perancangan mereka untuk menggulingkan kerajaan sedia ada. Malah, fenomena Arab Spring juga menjadi kiblat pembangkan bagi menjadi alasan menumbangkan kerajaan yang dilabel sebagai rejim oleh mereka.

Kemenanngan PR bermakna kehancuran kepada perdaban Melayu di Malaysia sekaligus keruntuhan islam seperti dilakukan Kamal Attartuk di Turki. Matlamat dan dasar perjuangan yang tidak jelas menunjukkan PR bukanlah satu parti yang bejuang untuk rakyat sebaliknya menggunakan topeng demokrasi untuk menjadikan Anwar sebagai perdana menteri semata-mata.

Tiada rancangan khusus berkenaan kemajuan ekonomi negara dalam manifesto mereka. Sebaliknya lebih menumpu kepada budaya menipu rakyat dengan janji palsu.
Share on Google Plus

About Unknown

1 comments:

  1. sekiranya perancangan ini berjaya....Tahniah kepada Rakyat Malaysia....Tahniah kepada bangsa melayu yg bersungguh sungguh membantu.....selamat berkubur Islam & bangsa melayu di bumi JAWI ini...Dan Sekalung TAHNIAH kepada ANUAR...anda akan di kenang sebagai PEMBELOT kepada AGAMA ISLAM DAN UMAT MELAYU oleh seluruh keturunan cucu cicit umat MELAYU sampai kiamat.......dan SELAMAT DATANG BALA BENCANA KUTUKAN ILLAHI.....

    BalasPadam

Pihak JERING DAILY tidak akan bertanggungjawab terhadap setiap pandangan atau komen yang diutarakan melalui laman portal ini. Ia adalah pandangan peribadi masing-masing dan tidak semestinya menggambarkan pandangan atau pendirian kami selaku pengendali portal.

Sila guna bahasa dan perkataan yang sopan ketika menulis komen atau meluahkan pendapat kerana setiap komentar yang diutarakan itu mencerminkan keperibadian diri anda sendiri. Terima kasih.