Tiada Lagikah Lelaki Beriman Yang Sanggup Melamar Abby Abadi Sebagai Isteri?



Ikon terbaru PAS yang cukup galak bercakap walaupun perkara-perkara yang dia sendiri tidak tahu, tidak faham, bahkan amat jahil mengenainya, Abby Abadi kembali memeriahkan dunia TWITTER dengan serangannya terhadap Rosmah Mansor dan Najib Abdul Razak.

Cerita tentang Najib Abdul Razak, Perdana Menteri Malaysia, takutkan isterinya bukanlah cerita baru. Bahkan cerita-cerita itulah yang menghiasi coretan sama ada dalam bentuk tulisan mahupun lakaran pro-Pakatan Rakyat selain di pentas-pentas ceramah. Dan nampaknya selebriti PAS yang sangat bergantung kepada bayaran ceramahnya untuk menanggung kehidupannya sekarang, Abby Abadi, turut tidak mahu ketinggalan memeriahkan cerita berkenaan.


Nampaknya busuk hati Abby Abadi tidak berkurangan sekalipun sudah menjadi ahli PAS mahupun bertudung. Kalau kena kat batang hidung dia sendiri, dia akan segera melabelkan sesiapa sahaja yang menegurnya sebagai 'ORANG UMNO yang gemarkan fitnah', sedangkan dia yang melakukan fitnah, tidak pula berani menegur dirinya sendiri.


Apa masalahnya Najib Abdul Razak dan Rosmah Mansor kepada selebriti yang telah mewujudkan kontroversi apabila menyerang suaminya (sekarang bekas) di khalayak ramai dan cuba memalukan bekas suaminya itu dengan lakonan naif selain laporan palsu kepada pegawai-pegawai BADAR sehingga anggota-anggota penguatkuasa tersebut menyerbu, seterusnya menyeret bekas suami Abby Abadi dan pasangannya ke mahkamah syariah.

Baca sambunganya di Kedahan69ers
Share on Google Plus

About Unknown

10 comments:

  1. Kalau takde yang berminat, aku rela jadi paksunggup tuk si Abby dia..

    Dia pun dah lama juga tak merasa batang..hok bawah tu dah megenyam-ngeyam kegersangan..

    ~Duda Gersang~

    BalasPadam
  2. Betina mulut longkang hny esuai utk jantan mulut longkang jugak...sgp ke jadi mcm kes laki pertama dia dulu?

    Ebi dgn Mad Sabur*t sgt sesuai...

    BalasPadam
  3. Jangan selalu banyak bergadang nanti muka pucat tak ada yang pandang, jika anda sayangi badan jangan selalu berlengeng lengeng

    BalasPadam
  4. kahkah...abby mcm ayam bekokok ekor penuh taik....kahkahkah

    BalasPadam
  5. Kalau betul nak bertaubat,tak semestinya masuk PAS...kan pas tu parti ajaran sesat...sama macam kamu.....bahlol...dahlah sesat.....masuk pas lagilah sesat...org PAS umat yg tak tahu malu...suka bergaduh sesama islam......kalau sekadar sujud lima waktu...tak payah jadi pemimpin rakyat Malaysia yang berbilang kaum dan agama....hancur Malaysia nanti.......

    BalasPadam
  6. Dia desperate kasih sayang seorang lelaki, kasar cakap lama dah tak 'kena' batang. So, untuk hilangkan stress tu... macam2lah dia buat sambil cover line...kesian pun ada, jelek pun ada.... Abby2 nak lari sampai mana??? Cuba bawa bertenang insyaallah banyak jalan dan rahmat yg Allah akan beri melainkanlah ko asyik taksub dgn org2 PAS yg dah SESAT jauh tuuuu.....???

    BalasPadam
  7. Geli gelaman aku baca komen anonymous-anonymous ni... abby tak geli kah...?? atau tak terkesan sebab lama dah tak kena belaian dan usapan geli-geli ni... tumpang simpati kat ko sebab Pemimpin PAS tu cuma amik kesempatan jak ke atas ko... lepas ni terkontang kanting lah ko sendirian...

    BalasPadam
  8. Dah berdrir kawan sebelah ni...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Apa dia yg berdiri tu bro?..anu ka?

      Padam
    2. tongkat ali kot...

      Padam

Pihak JERING DAILY tidak akan bertanggungjawab terhadap setiap pandangan atau komen yang diutarakan melalui laman portal ini. Ia adalah pandangan peribadi masing-masing dan tidak semestinya menggambarkan pandangan atau pendirian kami selaku pengendali portal.

Sila guna bahasa dan perkataan yang sopan ketika menulis komen atau meluahkan pendapat kerana setiap komentar yang diutarakan itu mencerminkan keperibadian diri anda sendiri. Terima kasih.