Info Selebriti: Foto Miley Cyrus Bercuti Di Costa Rica Bersama Kekasih


Pasangan remaja ini sering menjadi sasaran sejak beberapa bulan lepas dengan pelbagai kisah termasuk kononnya mereka telah berpisah. Miley Cyrus dan Liam Hemsworth yang sudahpun bertunang tidak mengendahkan segala spekulasi, mereka dilihat bercuti di Costa Rica bagi meraikan hari lahir hemsworth yang ke-23.

Hemsworth dilihat begitu romantik apabila memeluk erat kekasihnya sambil menikmati matahari terbenam. Meskipun penampilan terbaru Cyrus dikutuk ramai namun cinta Hemswoth sedikit pun tidak berubah, mereka kelihatan sungguh seronok disepanjang percutian yang diturut disertai ahli keluarga yang lain.



Share on Google Plus

About Unknown

0 comments:

Catat Ulasan

Pihak JERING DAILY tidak akan bertanggungjawab terhadap setiap pandangan atau komen yang diutarakan melalui laman portal ini. Ia adalah pandangan peribadi masing-masing dan tidak semestinya menggambarkan pandangan atau pendirian kami selaku pengendali portal.

Sila guna bahasa dan perkataan yang sopan ketika menulis komen atau meluahkan pendapat kerana setiap komentar yang diutarakan itu mencerminkan keperibadian diri anda sendiri. Terima kasih.