Ingat! Undi Pakatan Pembangkang Bermakna Memberi Kemenangan Pada Yahudi


Memang benar dan tepat sekali kenyataan yang dibuat oleh Tun M  itu jika memberi undi kepada Pakatan Pembangkang bermakna memberi kemenangan kepada si penyangak mata wang berbangsa Yahudi bernama Gorge Soros.

Selama ini pun, Pakatan Pembangkang dapat bertahan dalam arena politik tanah air disebabkan oleh bantuan dari luar terutama sekali dari pelobi Yahudi Amerika. Kalau tidak masakan parti politik dari Pakatan seperti Parti Keadilan boleh hidup bermewah-mewah, ke sana ke sini kalau tidak ada yang menajanya, biarpun pemimpin parti berkenaan sering kali menyatakan partinya itu tidak berduit.

Sekarang sudah jelas terbukti bahawa segala pergerakan politik Pakatan Pembangkang dibiayai sepenunhnya dari dana atau duit Yahudi yang dulunya cuba dinafikan oleh mereka ini.

Rakyat Malaysia perlu sedar dan belajar dari sejarah lepas agar tidak silap membuat pilihan dengan mengundi Pakatan Pembangkang pada PRU13 akan datang jika tidak mahu sejarah lama yang sangat memeritkan berulang kembali.

Oleh itu, jangan kerana terlalu ghairah hendak menumbangkan kerajaan sedia ada hari ini, sampai sanggup jadi barua Yahudi. Perlu diingat juga setiap tawaran dan bantuan yang diberi oleh Yahudi seperti Gorge Soros ini bukan datang dari hati yang ikhlas dan sudah pasti ada balasan yang diharapkan.


Bekas PM Tun Dr Mahathir Mohamad mendakwa undi kepada pembangkang merupakan undi kepada usaha jutawan George Soros untuk menjajah Malaysia.

Dalam satu tulisan di akhbar New Sunday Times hari ini, Mahathir memetik beberapa sumber yang menyatakan Soros sebelum ini berusaha berbuat demikian di Hungary, Ukraine dan Georgia.

Sumber yang dipetik Mahathir itu antara lainnya menyatakan bahawa Soros membiayai NGO untuk membentuk "masyarakat sivil" bagi memberi peluang untuk "penjajahan" baru.

Beliau juga mengaitkan perkara itu dengan "kegemaran" bekas timbalan perdana menteri Datuk Seri Anwar Ibrahim ketika di dalam kerajaan.

Mahathir juga menyatakan betapa Anwar kini masih bercakap mengenai "masyarakat sivil".

"Kesamaan idea di antara kedua-duanya, Soros dan Anwar adalah signifikan," tulisnya.

Mahathir menganggap, salah satu proksi Soros adalah Malaysiakini yang disifatkannya sebagai NGO yang menjalankan perintah "jahat" bagi meletakkan "orang-orangnya" di tampuk kuasa.

"Dia (Soros) menganggap Malaysiakini sebagai NGO untuk diperalat untuk mencapai objektifnya. Tentu ada NGO asing dan kerajaan lain yang memperalat pembangkang Malaysia untuk kepentingan mereka.

"Undi untuk pembangkang adalah undi untuk Soros, si penyangak matawang," tulisnya.
Share on Google Plus

About Unknown

0 comments:

Catat Ulasan

Pihak JERING DAILY tidak akan bertanggungjawab terhadap setiap pandangan atau komen yang diutarakan melalui laman portal ini. Ia adalah pandangan peribadi masing-masing dan tidak semestinya menggambarkan pandangan atau pendirian kami selaku pengendali portal.

Sila guna bahasa dan perkataan yang sopan ketika menulis komen atau meluahkan pendapat kerana setiap komentar yang diutarakan itu mencerminkan keperibadian diri anda sendiri. Terima kasih.