Penampilan 'Terlajak Seksi' Isteri KM Pulau Pinang Berjaya Tarik Perhatian Netizen

lim-betty-half-naked

Penampilan terlajak seksi Betty Chew yang juga isteri kepada Ketua Menteri (KM) Pulau Pinang, di sebuah majlis mendapat kritikan hebat seluruh warga Netizen setelah beberapa foto mengenainya tersebar hingga menjadi viral di media sosial.

Memetik tulisan blog Cucu Tok Selampit, pakaian yang disarung oleh isteri Ketua Menteri Pulau Pinang itu tidak sesuai dengan usia dan statusnya selaku isteri kepada seorang pemimpin yang mentadbir sebuah kerjaan negeri.

Dalam tulisan blog tersebut turut menyindir penampilan seksi isteri kepada Setiausaha Agung DAP itu.

"Agak seksi dan seksa melihat Betty Chew mengayakan baju seksi yang menampakkan sebahagian besar belakang badannya. Mungkin dengan cara berpakaian sebegini dapat mengelakkan suaminya dari melihat wanita lain?" Cucu Tok Selampit.

Pandangan sama juga turut dikongsi oleh beberapa pengguna laman sosial yang mempertiakai  penampilan Betty Chew yang dilihat tidak sesuai, kurang sopan dan menjolok mata.

Turut menjadi pertanyaan Netizen di laman sosial ialah mengenai kos baju tersebut dan adakah ia dibeli dengan menggunakan duit rakyat.
Share on Google Plus

About Unknown

0 comments:

Catat Ulasan

Pihak JERING DAILY tidak akan bertanggungjawab terhadap setiap pandangan atau komen yang diutarakan melalui laman portal ini. Ia adalah pandangan peribadi masing-masing dan tidak semestinya menggambarkan pandangan atau pendirian kami selaku pengendali portal.

Sila guna bahasa dan perkataan yang sopan ketika menulis komen atau meluahkan pendapat kerana setiap komentar yang diutarakan itu mencerminkan keperibadian diri anda sendiri. Terima kasih.