Pamela Aderson Tak Jadi Bercerai Selepas Jalin Hubungan Intim

pamela-rick-hot

Bukan kali pertama Pamela Anderson sibuk meminta cerai dengan sumainya, Rick Solomon.

Selepas dua kali bercerai dan berkahwin semula, Pamela sekali lagi meminta Rick menceraikan dirinya  dengan memfailkan permohonan tersebut  pada 21 Ogos lalu.

Bagaimanapun permohonan cerai tersebut tidak diendahkan  oleh pihak mahkamah kerana menganggap  pasangan itu belum benar-benar bersedia untuk bercerai.

Masakan tidak, baru-baru ini kedua-dua mereka dikesan  kembali bersama selepas dilihat mesra dan intim  semasa bercuti di Malibu.

Terbukti  bahawa mereka berdua masih ingin mengekalkan rumahtangga  meski lapan bulan sebelum itu  perkahwinan tersebut sering berantakan.
Jom sertai kami untuk membantu anak yatim dengan 1 Klik sahaja
Share on Google Plus

About Unknown

0 comments:

Catat Ulasan

Pihak JERING DAILY tidak akan bertanggungjawab terhadap setiap pandangan atau komen yang diutarakan melalui laman portal ini. Ia adalah pandangan peribadi masing-masing dan tidak semestinya menggambarkan pandangan atau pendirian kami selaku pengendali portal.

Sila guna bahasa dan perkataan yang sopan ketika menulis komen atau meluahkan pendapat kerana setiap komentar yang diutarakan itu mencerminkan keperibadian diri anda sendiri. Terima kasih.