Jangan Nak Memandai Kata Kami Sudah Bercerai - Risty

Risty-Rifky-Bercerai

Bintang filem terkenal berjudul Perempuan Berkalong Sorban, Risty Tagor menafikan dakwaan rumah tangganya sedang bergolak dan bakal bercerai dengan suaminya  yang juga seorang pelakon, Rifky Balweel.

Malah wanita berusia 25 tahun ini juga mengakui bahawa dia kurang selesa  apabila banyak pihak memperkatakan  tentang hubungan perkahwinan mereka berdua.

Umpama sebuah doa tegas Risty, subjek tentang pribadinya  itu sepatutnya bersifat privasi dan bukan untuk perbualan umum. Tegasnya lagi, jangan bermain dengan soal cerai ini kerana apa yang diperkatankan itu bakal menjadi kenyataan.

Risty turut mengingatkan semua pihak agar tidak memandai-mandai mengeluarkan kenyataan yang mengatakan  hubugan mereka berdua sudah berkahir (bercerai). Risty juga menasihatkan, jangan masuk campur urusan rumah tangga mereka.

Proton dengan design baru, konsep baru. Memamng berbaloi. Klik sini untuk maklumat lanjut
Share on Google Plus

About Unknown

0 comments:

Catat Ulasan

Pihak JERING DAILY tidak akan bertanggungjawab terhadap setiap pandangan atau komen yang diutarakan melalui laman portal ini. Ia adalah pandangan peribadi masing-masing dan tidak semestinya menggambarkan pandangan atau pendirian kami selaku pengendali portal.

Sila guna bahasa dan perkataan yang sopan ketika menulis komen atau meluahkan pendapat kerana setiap komentar yang diutarakan itu mencerminkan keperibadian diri anda sendiri. Terima kasih.