Anwar Sakit Pinggang, Blogger Papa Gomo Buat Hal Lagi

anwar-omega-headache

Dari satu episod ke satu episod, pendedahan bersiri tentang kegiatan tidak bermoral ketua Pembangkang Pakatan Rakyat di blog PapaGomo.com telah membuatkan rakyat terbuka mata untuk menilai siapa sebenarnya individu bernama Anwar Ibrahim.

Tidak seperti pendedahan video seks 'Chinadoll' seperti yang pernah disiarkan oleh Trio Datuk T dahulu, pendedehan kali agak berlainan kerana ia lebih berstrategi dan kondisi videonya pula lebih diyakini.

Sehingga kini, Anwar Ibrahim dan ahli keluragnya masih lagi berdiam diri tidak memberi sebarang respon atau kenyataan sepantas kilat di media massa berhubung pendedahan klip video terbaru yang terbukti jelas Anwar bersama seorang remaja lelaki yang berpewatakan lembut di dalam bilik hotel.

Pelbagai andaian telah dibuat oleh penyokong Anwar bagi menafikan bahawa individu yang berada dalam klip video tersebut bukan idola kesayangan mereka yang bakal diangkat sebagai Perdana Menteri sekiranya Pakatan Pembangkang menang PRU13. Antara alasan yang diberikan adalah DUBBING yang mana suara tidak sama dengan mulut, gambar kabur, wajah lelaki 19 tahun tidak kelihatan dan macam macam lagi.

Walau apa pun andaian penyokong taksub Anwar ini, sudah jelas terbukti bahawa individu yang berkalukian seperti lelaki gatal dalam klip video tersebut sememangnya Anwar Ibrahim suami kepada Dati Sri Wan Azizah. Rafizi Ramli dalam satu sidang medianya turut mengesahkan dengan memberi gambaran bahawa Anwar Ibrahim adalah seorang yang sangat PERAMAH apabila berdua-duaan di dalam bilik dan menjadi PEMARAH apabila wartawan bertanya soalan berkenaan salah laku moralnya.

U ulang .. I saman!

Anwar al Juburi | JERING Daily
Episod 1


Episod 2

Share on Google Plus

About Unknown

0 comments:

Catat Ulasan

Pihak JERING DAILY tidak akan bertanggungjawab terhadap setiap pandangan atau komen yang diutarakan melalui laman portal ini. Ia adalah pandangan peribadi masing-masing dan tidak semestinya menggambarkan pandangan atau pendirian kami selaku pengendali portal.

Sila guna bahasa dan perkataan yang sopan ketika menulis komen atau meluahkan pendapat kerana setiap komentar yang diutarakan itu mencerminkan keperibadian diri anda sendiri. Terima kasih.